Reakcia na: fobust #64345:
Ak DP nieco porusil, tak urcite nie preto, ze chcel usetrit a preto nevypravil vozy, ale preto, lebo NEMOHOL. Je dovolenkove obdobie, kopec ludi je na PN a dost ich aj odislo. Ked NEMA vodicov tak nemoze vypravit. Ine by bolo, keby si povedali, ze usetria par korun a umyselne by nevypravili. Skus sa zamysliet a trosku pochopenia by tiez nezaskodilo. Vseobecne nadavanie na DP sa prenasa do nalady cestujucich, ktori si to vybijaju na vodicoch. Urcite to nepomaha.
?

fobust
To že sa záložáky nalietajú kvôli nedostatku vodičov, a to prosím pekne PRAVIDELNE, NIE JE problém zákazníka - cestujúceho. Je to problém DPB a mesta ako jeho vlastníka. Ja som kúpou električenky uzavrel zmluvu s DPB, v ktorej sa oni zaviazali dodržiavať to, čo je na zastávke vylepené - cestovný poriadok. Zaplatil som NEMALÚ sumu. DPB má právo CP zmeniť. Ak má nedostatok vodičov, tak nech ho okamžite spolu s majiteľom - mestom Bratislava - rieši, alebo nech upraví CP tak, aby ich bol schopný zabezpečiť! Môže sa občas stať, že spoj vynechá, keď sa pokazí a nepodarí sa narýchlo zohnať náhrada. Ale ak sa to stáva sústavne, dennodenne (isté poradia niektorých liniek sa VEDOME nevypravujú a NIE SÚ ani hradené), tak potom dochádzka k zámernému PORUŠENIU zmluvy. Riešenie? Alebo sa upraví CP tak, aby zodpovedal možnostiam DPB, alebo sa DPB a mesto postará o to, aby ich PLATIACI ZÁKAZNÍK dostal to, k čomu sa DPB zaviazalo v CP a nebude SÚSTAVNE a PRAVIDELNE oyebávaný. Tu ide o princíp! A nie nejaký banálny prestup. Samozrejme že v danej situácii je prestup najlepším riešením. Sú však situácie na iných linkách, ktoré PRAVIDELNE vynechávajú. A to sa už odrazí nielen v prestupoch, ale v kultúre cestovania - narvaté spoje. Za to si platím? Keď ma DPB problémy, tak nech NEOYEBÁVA a nech CP zodpovedá tomu, čo sú schopný poskytnúť. A nie zavádzať platiaceho zákazníka cestovým poriadkom, ktorý nie sú schopný dodržať. Zákaznáka nezaujíma koľko vodičov chýba DPB. To NIE JE jeho problém.