Reakcia na: fobust #64354:
K tým dotáciám: Všeobecný bordel v DPB dovoľuje ulievať dotácie do takých vecí, ako napr. zrušenie reťazovky v KV a jej výmenu za klasický trolej na delta závesoch, pričom sa ešte aj porišili predpisy... Mám dôkazy. Ale nikomu sa nič nestalo. A toto sa dialo S VEDOMÍM MESTA!!!! Ale! Ak vyhodíte tých darebákov ktorí to v DPB majú na svedomí, koho tam za tie platy dosadíte? KTO to pôjde robiť? A sme pri dotáciách. Keď dám málo peňazí, tak dostanem nekvalitnú robotu, nekvalitnú službu. Zaujímvé však je, ako sa mesto tvári že robí všetko pre "TRVALE UDRŽATEĽNÝ ROZVOJ MHD" Na tomto mieste osobná poznámka: HA! HA! HA! Jediné čo sa tu trvalo udržiava je útlm, chátranie a stagnácia! MHD nám tu doslova kolabuje a rozpadá sa PRED OČAMI! Pred očami vodičov, cestujúcich. Stále však nie sú k zodpovednosti povolaný tí, čo toto všeko spackali. Konkrétne vedenie DPB a mesto Bratislava. DPB má veľké reči a tají mestu vážnosť situácie (aleboo si ju ani neuvedomuje). Mesto nemá veľa penazí, vie že je to málo, ale DPB mu za tie peniaze sľubuje hory-doly. Alebo nie? Tak kde je problém? Kto koho klame a kde?
Otázku nechám nezodpovedanú. Nech si odpovie každý sám...
Stav verejnej osobnej dopravy je katastrofálny a stále sa zhoršuje. Odlyv cestujúcich k IAD sa bude podľa mojích skromných prognóz iba zväčšovať. Minimálne dovtedy, kým sa tu nenastolí TRANSPARENTNÝ SYSTÉM, PORIADOK a nebudú vyvodené rozsiahle PERSONÁLNE ZMENY! Koho, kde, kedy? Viď nezodpovedaná otázka....
fobust
To že sa záložáky nalietajú kvôli nedostatku vodičov, a to prosím pekne PRAVIDELNE, NIE JE problém zákazníka - cestujúceho. Je to problém DPB a mesta ako jeho vlastníka. Ja som kúpou električenky uzavrel zmluvu s DPB, v ktorej sa oni zaviazali dodržiavať to, čo je na zastávke vylepené - cestovný poriadok. Zaplatil som NEMALÚ sumu. DPB má právo CP zmeniť. Ak má nedostatok vodičov, tak nech ho okamžite spolu s majiteľom - mestom Bratislava - rieši, alebo nech upraví CP tak, aby ich bol schopný zabezpečiť! Môže sa občas stať, že spoj vynechá, keď sa pokazí a nepodarí sa narýchlo zohnať náhrada. Ale ak sa to stáva sústavne, dennodenne (isté poradia niektorých liniek sa VEDOME nevypravujú a NIE SÚ ani hradené), tak potom dochádzka k zámernému PORUŠENIU zmluvy. Riešenie? Alebo sa upraví CP tak, aby zodpovedal možnostiam DPB, alebo sa DPB a mesto postará o to, aby ich PLATIACI ZÁKAZNÍK dostal to, k čomu sa DPB zaviazalo v CP a nebude SÚSTAVNE a PRAVIDELNE oyebávaný. Tu ide o princíp! A nie nejaký banálny prestup. Samozrejme že v danej situácii je prestup najlepším riešením. Sú však situácie na iných linkách, ktoré PRAVIDELNE vynechávajú. A to sa už odrazí nielen v prestupoch, ale v kultúre cestovania - narvaté spoje. Za to si platím? Keď ma DPB problémy, tak nech NEOYEBÁVA a nech CP zodpovedá tomu, čo sú schopný poskytnúť. A nie zavádzať platiaceho zákazníka cestovým poriadkom, ktorý nie sú schopný dodržať. Zákaznáka nezaujíma koľko vodičov chýba DPB. To NIE JE jeho problém.