Reakcia na: eripmav #64244:
No lenže hlavne 31 je pre študentov (spája inernáty Lafranconi/Mlyny s FTVŠ, STU, ... a CMO). Takže tú nechať tak. + fobustov argumentRe #64248 eripmav: Keď už tak 39.
Re #64250 milannco: No tá 33 by sa tak preplňovala, že by to museli posilniť. Inak pripomína linky ako v KE odvšadiaľ cez všetko všade raz za hodinu.
Na medzimestskych a primestskych linkach som okrem Slovenska nevidel behat klbaky moc.
Spocitaj si 1+1, a vyjde ti, ze tie vozy tam budu musiet premavat kazdych 5, nanajvys 6 minut, 7.5 uz je neakceptovatelny interval, kedze by sa oproti dnesku este zhorsila hodinova kapacita...
Sommelier
Maximálne by som umožnol prestup na L 31 a 39 a nechal ich chodiť len po Lafranconi.
Pri trase trvajúcej 14 minút (Kuklovská - Nový most) by sa ale mohol pri šiestich (aj piatich) vozoch utvoriť pohodlný 10 minútový špičkový interval.
A okrem toho... z Hroboňovej to nie je tak ďaleko - možno by sa také 2 15 Tr mohli každé ráno doviesť na tyči ? (len by museli zatrolejovať obratisko).
A bolo by to riešenie v prípade vypadnutia 25tiek, resp. možnosť ako občas poslať niečo nízkopodlažné na 2012ky (Dlhé Diely svojím terénom nie sú, ani nebudú vyhľadávaným domovom pre ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu), kde by našli lepšie uplatnenie.