Jezis, uz zasa sa hadajte o busoch...
Juro: Ja si myslim, ze DPB na tej mizernej udrzbe nema az taky podiel, ako by sa mohlo na prvy pohlad zdat. Problem je v tom, ze existuju dva druhy prostriedkov - investicne a prevadzkove. Nedostatok je aj jednych aj druhych, ale evidentne sa pani z magistratu snazia radsej o "narazove" dotacie ako o dlhodobe stale dotacie. Potom sa kludne moze stat to, ze mas dost investicnych prostriedkov, ale na udrzbu uz nemas ani haka. A nemozes preliat peniaze z jednej kategorie do druhej. Kedze nahradne diely su niekde na konci zoznamu priorit, tak to potom vyzera tak ako vyzera.
Juro: Ja si myslim, ze DPB na tej mizernej udrzbe nema az taky podiel, ako by sa mohlo na prvy pohlad zdat. Problem je v tom, ze existuju dva druhy prostriedkov - investicne a prevadzkove. Nedostatok je aj jednych aj druhych, ale evidentne sa pani z magistratu snazia radsej o "narazove" dotacie ako o dlhodobe stale dotacie. Potom sa kludne moze stat to, ze mas dost investicnych prostriedkov, ale na udrzbu uz nemas ani haka. A nemozes preliat peniaze z jednej kategorie do druhej. Kedze nahradne diely su niekde na konci zoznamu priorit, tak to potom vyzera tak ako vyzera.
Kockac
S21Tr: Nediv sa, ze tu MHDckou cestuju ludia - nemame na vyber. Kupna sila je nizka a tak je pre niektorych auto este stale nedosiahnutelne.
Nizkopodlazaky: Neviem, ako sa tam tlacia ludia, co maju 180 cm, ale ja (196 +/- 3) sa musim krcit v kazdom buse okrem Tambusu - samozrejme ak chcem sediet a vsetky z tych 3 az 5 miest, kde je dost miesta, su obsadene. (Aj preto mi je TAM taky sympaticky.) Vrcholom su (najma starsie) ceske vozy, kde sa neda ani stat (Karosa 7xx, 9xx, 14Tr, T3SUCS). Preto v tomto nejaky rozdiel medzi Citybusom a Solarisom nevidim, akurat si myslim, ze pre niektorych ludi musi byt narocne splhat sa na vyvysene sedadla. Na druhej strane aj Citybus ma schodik(y?) (tusim zadne dvere, ale neviem naisto).