Vôľa na presadenie tohto návrhu chýba skôr na strane DPB, magistrátu alebo oboch? Pýtam sa preto, či má v tomto smere zmysel bombardovať mailami rôzne oddelenia na magistráte...
V navrhu sa neuvazuje s elektrickami, nakolko pri momentalnom personalnom obsadeni istych pozicii, je akakolvek elektrickova nocna doprava nepresaditelna. Staci sa len pozriet, ako casto musi byt 408 a 516 hradena autobusom.
Mozem prezradit, ze je vypracovany navrh, ktory setri 2 nocne linky, zavadza duobusovu nocnu linku a odchody su 0.00, 1.11, 2.22 a 3.33 z Hlavnej stanice. Inymi slovami, reorganizaciou tras sa usetri aj na stvrty odchod. Perlickou je obsluha Safka smer Petrzalka i Hlavna stanica a spojenie DNV a Dubravky nocakom. Dalsou novinkou by bolo celonocne spojenie Letiska, ASMN a Hlavnej stanice jednou linkou. Vsetko je vsak len v stadiu prvotneho navrhu a ci bude vola presadit to, veru netusim.
P.S. K odchodom (cisielkam) - nie je to nejaka nova "hracka", funguje to takto napr. v Stuttgarte. 60-minutovy interval vozy nevyjazdia, ale 71-minutovy ano a navyse sa taketo odchody dobre pamataju (alternativa by bola 23.50, 01.05, 02.20 a 03.35).
OK, bola to len úvaha. Ale na tom, že fungujúca nočná doprava by bola väčším krokom vpred, než skrátenie sedlového intervalu a-93 z 12 na 10 minút, sa hádam zhodneme...
No to by som sa ti moc nepoďakoval. Na spoločnom úseku 93/94 sú v sedle aj pri prekladanom 6 minútovom intervale dosť plné vozidlá (v určitých časových úsekoch) a keď by si ho predĺžil na 7,5 tak... ☠
Veď ja nad tlakom na DPB ani nerozmýšľam, ale nad tlakom na mesto áno. Toto mesto si chce budovať dojem turisticky príťažlivej destinácie. To bez nočnej dopravy pôjde asi ťažko.
A či má a-93 v sedle interval 10 alebo 12 minút, v tom skutočne takmer žiaden rozdiel nevidím. Možno by bolo lepšie a-94 v sedle zrušiť úplne a a-93 dať na 7,5 minútový interval tak, aby na ňu nadväzovala a-99 a prípadne a-98...
len ja sa v nom vozim docela casto, a sa mi nezda ze by bola v provoze len jedna suprava.
totizto ja som na U3 a prave na U3 V/v jazdi docela casto.
mne len nevyhovuje, ze su nove garnitury asi tak o 20-30cm nizsie .. a s mojimi skoro 2 metrami mno... a to nehovorim o tom pupusackom asi 40cm pase napriec celu supravu
inak co som pocul, tak ich budu dovybavovat klimou.
Re #63944 S499.1023: to je business ja sa im ani nedivim. by si sa fakt divil co vsetko porsche design navrhuje. od vydliciek, cez tie walkmany az po ja neviem co
Re #63947 hoppusmark: hm, nevies kde sa ten ULF pohybuje ? ktora linka ? ze by si dal tu namahu a okukol to
alebo to vyzera ako tie plastove sedacky co su v niektorych metrach ?
Ja zas neviem, aké sedadlá sú v 6263 ? Ale tie v ULFe, čo som mal na mysli, sú plastové z obidvoch strán, teda nemajú žiaden textilný poťah.
Podobné sedadlá chcú dať do nových ULF-ov, zrejme kvôli údržbe, avšak v týchto sedadlách cítíť úplne všetky vibrácie.
Neviem, aké plasťáky sú na skúšku v ULF-e, do Vieden pôjdem až v auguste, teraz nestíham, ale tie plastové Vogelsitze, čo sú v Bratislave tuším v 6263, sú úžasné!
Tak to je hanba, starý dr. ing. h. c. Ferdinand by ich do riti nakopal...
Ja mám s Porsche designom Grundig Yacht Boy 2000 (pokiaľ ho teda ešte frajerkina sestra, ktorá ho používa ako bežný tranzistor? , nestratila) a to je aj technicky špičkový kúsok.
ja hlavne nechcem pri Sade J. Krala ZIADNU 35 poschodovu budovu! Nech idu do r... vsetci sedlaci, co stale dookola opakuju, ze Bratislava je bez vyskovych budov DEDINA... Nech sa strcia..
Mesto moze byt modernym aj bez takychto budov, a hlavne na takych miestach.
V okoli Ml. Niv nech vyskove budovy su, tam mi nevadia. Ale nie ze ked sa pozriem zo Slavina, tak uvidim barieru roztrusenych vyskovychg budov od Auparku, Sadu, cez Mlysnke Nivy, Ruzinov, NBS az po Sancovu! Humus!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec