Treba sa jehoVallovistov pred voľbami spýtať, kde končia tie peniaze z najväčšieho rozpočtu v histórii mesta. Teda v gágoroch najzbytočnejšej organizácie MIB, v kúpe a rekonštrukcii zavretého bordelu v SJK, v projekte ako kúpele Grossling, vzdušných zámkoch ako Plató a planetárium.
Pozerám úpravu CP L1,3.
L1 osekanie intervalov za mňa rozumné. Hlavne večer to behalo úplne prázdne. Tam by som dal K2 každú druhú.
L3 2 min.int. v kuse od 6:53 do 7:33 z Rače v ostatnom čase rannej špičky 3 min. Za mňa by to malo byť dlhšie aspoň do 8:00.
Z Petržalky to je až od 7:48 do 8:18 2 min.int., iba pol hoďka čo bude zhoršenie oproti súčasnosti.
No zase MHD nerozvíjame spolu zo zväčšovaním siete, ale iba presúvame vozokm a vozy z linky na linku..
Predrazena prevadzka (vraj az 3x drahsia ako diesel) nemoznost vyuzit na celodenne najdlhsie sluzby.
Takze v case setrenia vsade dost zly vyber na tak malu prevadzku.
Sem tam nejaka porucha.
Chcem pekne slušne poprosiť, či by ste nenapísali v Trenčín / imhd/ skúsenosť s prevádzkou v o d í k o v ý ch autobusov v Bratislave. V Trenčíne na diskusii / teraz tam frčí diskusia, nakoľko TSK kúpila 10 ks oných strojov / ma vždy iba sucho odfrčia, keď im hovorím, že za mnohé zodpovedajú politici, čo stvárajú takéto pikle. Ďakujem pekne.
Teraz keď kupujú nové vozy, ktoré budú mať väčšiu kapacitu, tsk by to mohlo asi trochu zlepšiť ten problém s L1 a L3, ktorý sa tu už niaku dobu spomína, nie?
Čo to vykladáš za bludy? Čo si myslíš, že v dlhších vozoch budú väčšie rozostupy medzi sedačkami? A čo je na tých súčasných vozoch technicky zastaralého?
Mozno si potreboval otestovat jazdu so svetlom v salone. Ty nastupujes do busu iba ked svieti vnutri? No aj keby mal zhasnute a pred sebou niesol velky transparent, tak ludia su ako telata...
Ale anglicke hlasky na transparentoch, to je zase co za uchylku? Kedysi byvalo sluzobna jazda a hotovo. To uz nie je moderne?
Nestras, aby kupovali dalsie technicky zastarane elektricky na urovni roku 2010, kde ludia nevedia, kam si maju dat nohy. Radsej menej, ale poriadnych, tych dlhych. Aj tak je to teraz zbytocna debata, nie su eurofondy.
Tiež si myslím. Kupovať 32,5 metrové, všetkých 30 ks. Začať riešiť technické úpravy pre mnohočlennú premávku, spätne zabudovanú do všetkých Škodoviek. Považujem za chybu, že to nebolo požadované od začiatku. V takom Zürichu si len tak idete po ulici a zrazu 75 metrová električka https://imhd.sk/transport/galeria-media/72592/. A nikto si z toho nič nerobí, je to úplne bežné. Ani križovatky to neucpáva, ani meniarne nekolabujú. Kľudne by to mohlo fungovať aj na linke č. 3. Interaval v špičke 3,5 minúty.
Bežná vec aj pri električkách na Trnavskom mýte keď idú na poruchu smer JD (čakajú na semafor v zastávke). A ešte si niektorý dovolia búchať na dvere alebo priamo na okno kabíny nech vodič otvorí dvere
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.