To sa dá ľahko zistiť. Zober si linku, ktorá pri snehových zrážkach nepremáva ako prvá a v prípade, ak je ich viac, vyber tú linku, na ktorej jazdia ľahšie vozidlá. A na tejto linke hľadaj úsek.
hm, ak sa počíta aj trasa cez výluku, tak ako sa opravovala Hodonínska v Lamači a jazdili spoje cez Rajtákovu, tak ten spodný úsek medzi ulicami Lediny a Segnáre. Jazdili tadiaľ aj dlhé autobusy. A vlastne keď si spomenul lanovku, tak v čase, keď sa rekonštruovala Cesta mládeže, aj tadiaľ jazdila linka 43.... tou priľahlou cestou popri nej.
Ahoj, mám zopár otázok, snáď mi odpoviete:
- odbočka k stanici Nové Mesto sa nebude rekonštruovať? Alebo Vajnorská ako celok?
- pribudnú na Račianskej elektronické tabule?
To už sme veľmi offtopic, ale ono sa ti veľmi neprekvitá, keď si "len" evakuované hlavné mesto krajiny, ktorá je postupne z nejakých 2/3 obsadená a do toho má vnútropolitické otrasy.
nuz a Presssburg/Pozsony nebola len cisto nahodou nemale obdobie korunovacnym a de facto tym aj hlavnym mestom uhorska ?
inac to premenovanie pred ~100rokmi je tiez takym symptomom popretia historie a drobnym kamienkom do toho ako to tu vyzera....
Ktorý je najstrmší úsek, cez ktorý jazdí bratislavská MHD okrem lanovky na Kamzík? Nezáleží, či tade jazdia električky, trolejbusy, denné alebo nočné autobusy.
Praha ako hlavné mesto. Dokonca má extra peniaze za to, že je hlavné mesto, lebo tam sú štátne úrady. Bratislava nič také nemá. Má ± rozpočet ako bežné mesto.
Ani to nie je celkom pravda. Praha má silnú históriu, metropolou bola už v stredoveku. Tie stáročia rozvoja by sa dali ťažko dobehnúť za posledných 160 rokov, aj keby nám dejiny priali a my sme boli nejako extra snaživí
Brno má v skoro 2x taký rozpočet na obyvateľa ako Bratislava. Praha je extrém, čo sa týka VHD, kde dávajú pravidelne niečo medzi 1/4 -1/3 celkového rozpočtu mesta. Ale Praha má aj skoro 4x toľko na hlavu ako Bratislava peňazí od štátu.
Ak by boli historické udalosti počas Rakúsko-Uhorska (hypotetická decentralizácia Uhorska) alebo Československa (rovnocenné postavenie Česka a Slovenska v krajine) pre územie Slovenska priaznivejšie, tak Bratislava by mohla byť na rovnakej/podobnej úrovni ako Praha.
Možno to ani nebude viac vzkm ako teraz, keď na 42 a 32 jazdia záložky. Ale platiť by to samozrejme malo mesto, ak chce mať spoľahlivú MHD. Súčasný stav je neúnosný.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.