Reakcia na: Sommelier #61136:
Za predpokladu, ze tadial denne prejde v kazdom smere aspon 80 spojov (prac. den), sa taka trat casom zaplati. I ked ktovie, retazovkove vedenie je znacne drahsie ako klasicke. Ak intenzita dopravy v tomto useku nedosahuje tych 80 spojov, tak na to zabudni. Samozrejme, lepsie by bolo okolo 100-120 spojov, ale to uz je 12 min. interval po cely den 
Sommelier
Najkratší úsek trate treba dostavať od Cintorína Ružinov. Aj malé decko vie, že po Gagarinova - Prievozská po kolesách a našom prípade vlak smer prístavná je rýchlejšie ako trepať sa cez Ružinov. Nepleťte si Ružinov s Dolnými honami zatože od Astronomickej napojíte Čiližskú. Okrem toho je prekonanie benzínovej pumpy, diaľnice a železnice otázkou na finančné zamyslenie.
Vytvorenie odbočky z trate na DS - (nutné zdvojkoľajnenie a nutná elektrifikácia) - vytvorí ďalšie - pre nikoho dobré spojenie len s ŽST Nové mesto a sme tam kde sme boli. Túto trať vidím ako časom doplnkovú k spomínanému hybridu ťahanému od UNS.