Reply on: Sommelier #61076:
Sustava tycovy zberac-trolej dokaze pri vhodnej montazi dosiahnut rychlost okolo 90-100 km/h. Trolejbusy su konstruovane s obmedzovacom rychlosti na 70 km/h, ale to je vec vyroby, nie je problem z elektromotora tych 90 km/h vytiahnut. Lenze k tomu je treba retazovkove vedenie zeleznicneho typu (na trolejbusoch v ramci CS pouzite len v C. Budejoviciach na trati do Nemanic a na Borek) a nie bratislavske "parne" paskvily. Bratislava ma priserne vrchne vedenie ako dosledok priserneho vedenia udrzby vrchneho vedenia 
Sommelier
Najkratší úsek trate treba dostavať od Cintorína Ružinov. Aj malé decko vie, že po Gagarinova - Prievozská po kolesách a našom prípade vlak smer prístavná je rýchlejšie ako trepať sa cez Ružinov. Nepleťte si Ružinov s Dolnými honami zatože od Astronomickej napojíte Čiližskú. Okrem toho je prekonanie benzínovej pumpy, diaľnice a železnice otázkou na finančné zamyslenie.
Vytvorenie odbočky z trate na DS - (nutné zdvojkoľajnenie a nutná elektrifikácia) - vytvorí ďalšie - pre nikoho dobré spojenie len s ŽST Nové mesto a sme tam kde sme boli. Túto trať vidím ako časom doplnkovú k spomínanému hybridu ťahanému od UNS.