www.dpb.sk, rubrika "Stalo sa", utorok 18. 4. 2006
"O 14:48 vodič 34/4 2515 na konečnej Pri kríži pri obhliadke vozidla zistil, že je rozbité ochranné sklo pri 8. dverách. Bez zranenia. Technická závada - pnutie materiálu."
Hehe, to by bol aký dlhý autobus, iste by aj zložito (do)manévroval po uliciach Bratislavy. ?
"O 14:48 vodič 34/4 2515 na konečnej Pri kríži pri obhliadke vozidla zistil, že je rozbité ochranné sklo pri 8. dverách. Bez zranenia. Technická závada - pnutie materiálu."
Hehe, to by bol aký dlhý autobus, iste by aj zložito (do)manévroval po uliciach Bratislavy. ?
10 vobec neni prehnane cislo
Keď už niekto ( z tudiskutujúich) nechce uveriť donebavolajúcu preplnenosť 21 v rannej špičke, alebo niektorých petržalksých liniek ráno, alebo dlhodielové linky, alebo neviem ešte aké všetky linky; tak aspoň ten prepravný substrát (ináč sa to nazvať ani nedá), ktorý sa vozil pondelok 10.4 v náhradnej doprave autobusmi za trmavaje počas nehody ****tár šofér; alebo všeobecne substrát, ktorý sa vozí s NAD počas mimoriadnych udalostí v elektičkovej doprave v prepravných špičkách. To sú také obsadenosti tých vozidiel, že či by aj konštruktéri neboli náhodou prekvapení. Vtedy počítajte ľudí na schodoch, keď ani neviete, že či tá noha na ktorej stojíte je vaša. ? ?
kubik