Reakcia na: Mike #60182:
To je ako keď sa v rádiu hlásia kontroly a radary. Má to aj svoje + aj -. plusy napr. sú, že vodiči v tých úsekoch pôjdu predpisovo a o to by malo ísť predovšetkým, o bezpečnosť premávky. často aj hlásia hliadky a radary tam, kde nie sú, ale pôsobí to potom preventívne. Lebo aj keď mnohí o tom vedia (teda nie vždy všetci vodiči počúvajú dopr. servis), aj tak v tých úsekoch niektorí vedome porušujú predpis a musia ísť do toho s tým, že vedome ohorozujú seba aj iných a určite zaplatia tú pokutu. Mínusy napr. sú, že vodič, ktorý nemá so svojim autom všetko v poriadku a počas jazdy sa nedostatok nedá napraviť, sa takejto kontrole radšej vyhne inou trasou a tak nie je konfrontovaný so zákonom.
Hoci, cast pravdy ma aj Si, ze po dlhej sluzbe to znizuje sancu na mikrospanok, no zasa vodic by mal byt pred sluzbou dostatocne oddychnuty, a ak nie je, je to jeho chyba.
Mike
Napr. keď sa manuálne otáča wechsel, pri čom si vodiči musia obliekať orange vestu. Buď je dispečer k.... a je niekde zašitý, aby jeho nebolo vidieť, ale on aby videl všetko, ak niekto tú vestu nemá, tak ho nabonzuje a strhnú mu prémie - v tom prípade ide dispečerovi o bonzovanie a strhávanie prémií. Alebo parkuje viditeľne, vodiči ho vidia a určite si tú vestu pred vystúpením oblečú . Tu ide o to, aby mali vodiči vestu oblečenú.