Reakcia na: Ike #59933:
Ta vyska podjazdu by sa podla mna pri troche vole dala vyriesit.Nie som sice stavebny konstrukter (cize znalejsi opravte ma, ked sa mylim), ale teoreticky by slo spravit take daco, ze do stropu toho podjazdu vydlabat priehlbiny, akurat tak, aby sa tam vosli troleje, kus vzduchu, a nejaky izolacny material okolo (aby tie priehlbiny mohli byt mensie) plus ochranna vzduchova medzera medzi nimi a urovnou stropu (a potencialneho vozidla) a tym padom by ani troleje neznizovali max. vysku vozidiel ktore by tadial mohli prechadzat.
A vyslovujem nazor (mozno mylny) ze tie priehlbiny by nemuseli mat vplyv na zhorsenie statiky a nosnosti dialnicneho premostenia ponad podjazd.
Co vy na taketo riesenie?

aquila
vtedy este SSC nedostala ziadne nariadenie z mesta, tak to urobili lacnejsie. je to logicke
aj ked SSC mala zopar "nelogickych" veci, napriklad ked zeleznice rekonstruovali trat cadca - skalite/zwardon, tak sa prestavovval nanovo zeleznicny most pod ktorym ide cesta, ale je tam len jeden pruh.
zeleznice ponukli SSC ze ked SSC pridaju zopar milionov na stavbu, tak to postavia nanovo a pre dva pruhy.
SSC povedali, ze to nie je treba, tak zeleznice postivili novy most pre jeden pruh ...
proste nejaka spolupraca sa na slovensku nenosi