toto je náhodou celkom pekné, ale 810 v novom nátere vizerá dosť divno.
Re #59900 Beus: Tak potom treba na zastávkach vyvesiť takýto oznam:
Zdá sa Vám riešenie otáčania duobusov na tejto konečnej prinajmenšom divné? Poďakujte sa p. XY zo Svrčekovej ulice, ktorému vadilo, že ekologické trolejbusy by tu boli príliž HLUČNÉ.
Laminatka ako taka nadherna je, ale bola ovela ovela krajsia vo svojom klasickom natere...;)
Re #59894 Andy: Tak v tom pripade fakt absolutne nechapem, ze sa tym jeho choromyselnym nezmyslom niekto vobec zaoberal...dotycneho internovat v Pezinku. Alebo lepsie - bodaj by mu zacali robit nejaky aspon rok trvajuci vykop s non-stop beziacimi bagrami a inymi strojmi rovno pod oknami
Re #59895 Valec: No, klasicke 14/15Tr sice vdaka Rabe ktovieako tiche nie su, ale stale su tichsie nez busy, aspon v malych rychlostiach...a 15Tr od 6612 su uz jednoznacne tichsie od akehokolvek busu.
A co sa tych hlasov tyka...neviem o tom, ze by bol nejaky iny proti okrem tohoto jedneho blba... vsetci ostatni vedia uz teraz, aka kolosalna blbost to je. Takze hlasov za je uz teraz neporovnatelne viac nez proti, len kvoli tomuto jednemu ...ehm... budu teraz vsetci ostatni trpiet a doplacat na demenciu tohoto jedneho... mali by mu vsetky zvysene naklady (prevadzkove, zvysene namahanie vodicov, a dodatocne vybudovanie trolejov neskor) dat v plnej vyske k nahrade, potom by ho mozno taketo vymysly presli...
Ale keď si vezmeš, ž väčšina trolejbusov v BA je typu 14Tr/15Tr, tak tie veru príliž tichý chod nemajú. Možno keď to postavia, tak viaceré vlky uvidia, čo je to za blbosť a bude viacej hlasov za ako proti.
Ak spravne uvazujem, mala by tam byt aj regulacia otacok, pretoze nema zmysel, aby pri nizkom alebo ziadnom pozadovanom vykone generatora bol diesel stale drzany v otackach, v ktorych ma maximalny vykon, a spotrebovaval tak zbytocne vela nafty
Zvysok: samozrejme suhlas, a pochybnosti o adhezii tychto vozov s 1 hnacou napravou, v zime, do kopca, a plne nalozenych, som tu vyslovil uz aj ja Ved nechame sa prekvapit, ked udru prve mrazy, kolko tych zazrakov sa tam v poobednej spicke skrizi cez celu ulicu
Co sa tyka cistoty trolejbusov: ja som za cistu prevadzku trolejbusov; ten pomocny dieselagregat nie je na skodu (najma pri vypadku napajania pomoze, aby sa neochromila prevadzka), ale mal by sa vyuzivat s rozumom a prilezitostne, a nie takto (na plnohodnotnu prevadzku a pravidelne)
Ja si myslim, ze bude jedno, ako vodic stlaci pedal. Dieselagregat su bude stale bublat svoju monotonnu toninu, ale pedal akceleratora zvysi odber elektriny. Ten motor bude podla mna stale na rovnakych otackach (ako kazdy motorovy generator). Ci nie ?
Ale faktom je, ze som za KLASICKE, CISTE trolejbusy, ako tu uz spominal fobust ! A ako tu uz tiez bolo spominane - som velmi zvedavy, ako to s 1 hnanou napravou bude v zime jazdit nasardinkovane hore na DD...
Ad psychicky narusene jedince, stazujuce sa na hlucnost trolejbusov (ktore asi este v zivote nevideli):
Mali by z tych Citelisov po dodani preventivne odmontovat tlmic z vyfuku toho pomocneho dieselagregatu, alebo aspon instruovat vodicov, nech s tym jazdia na diesel s plynom na podlahe Aby tie ynteligenciou oplyvajuce cloveky (mnozne nezivotne) zistili, aky hlucny je autobus v porovnani s trolejbusom, ked to cestou do kopca zhasne diesel a pohne sa na draty Bohuzial, toto bude mozne ale aj tak az po nezatrolejovani obratiska Molecova.
Najlepšie by bolo tam aspoň smerom do Lamača upraviť aj SAD zastávku a nejak ju spojiť so zastávkou MHD do jedného celku.
Re #59868 t3mp: Vzhľadom na to v akom stave je Tichá a na možnosti jej rozšírenia, to nebude možno nikdy. Ale tá trať cez Jančovu a Tichú by bola vzhľadom na výstavbu v tejto časti celkom dobrá. A ak by bola ja by som to mal potom bližšie k babke.
Re #59872 intony.sk: Keby DP staval bizniscentrum a poslal na Primaciáne príslušný obnos, hneď by zmenili ÚP, no keďže ide o t-bus trať, z ktorej nič nekvapne, tak musíme ukázať zásadovosť.
Re #59885 Ike: Choré vlky, tie poslať na Cajlu a môžeme stavať obratisko.
Najväčším problémom pri trati T-busov cez Mlynskú dolinu sa stal budúci podjazd pod dialnicou, ktorý sa naprojektoval nižšie (=lacnejšie) a teda projekt nepočítal s T-busmi. Som zvedavý ako to raz vyriešia. ?
Nadmerny hluk? Z trolejbusov? Akoze...no comment. Tym asi nepomoze ani internacia v Pezinku...najhorsie je, ze aj takito ...nepoviem co... s IQ dnesneho datumu maju volebne pravo, a vobec pravo sa k niecomu vyjadrovat... na toto by sa zislo ustanovit komisiu pre posudzovanie nezmyselnosti staznosti (a podobnych choromyselnych vyplodov), a kazdu jednu prehnat najprv touto komisiou...verim ze s 90% by sa uz nikto dalsi zaoberat nemusel. Ale skoda sa rozculovat...takymto vykrikom do tmy sa aj tak asi nic nezmeni...a zdravi a rozumne mysliaci ludia budu cim dalej tym viac sikanovani prekvitajucou demenciou ostatnych...
Je to maximálne choré; ale napr. aj na lampárni bratislava.sk sa vlky sťažujú na mrakodrapy v centre, či protestujú proti výrubu stromov v rôznych parkoch a nepomôžu si NIČ. Ale v prípade potenciálnej trolejbusovej otočky pri riviére sa vlky sťažovali, že TROLEJBUS BY ROBIL NADMERNÝ HLUK ? , a táto ich sťažnosť MUSELA BYŤ BRANÁ DO ÚVAHY, lebo by sa odvolali na vyššie inštancie a výstavba celkej trae by sa predĺžila a oddialila na neurčito. Preto cez priestor obratiska Riviéra budú shitelisy premávať práve na pomocný dieselový pohon; ...si vlky najivne myslia, že keď to tam pôjde ako autobus to bude tichšie ? ?
- Ale to je aj tak nič v porovnaní s tým, keď 25trka pôjde na pomocný dieselový pohon (už viackrát tu bolo ujasňované že to nie je plnohodnotný duobus, ale iba trolejbus s pomocným pohonom) s cestujúcimi v rannej špičke pravidelne pod Nový most. (dostane na to povolenie? ako bude ťahať?; ...) ? ? ? ?
Hmm, netuším síce, nakoľko by narástli náklady, ale máš pravdu, nestojí to za to. Ani ten tunel ako taký z hľadiska úspory času oproti jazde cez ÚNS (5-6 minút) nestojí za tie prachy.
To je nejaký výmysel, ide o to, že sa niekto sťažoval na jednu absurdnosť a tak sa výstavba otočky predĺži, lebo sa musia vybaviť nejaké dlhodobejšie formality.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Puki