Reakcia na: 81-71 #59228:
A ostatní akože nemajú priame mať spojenie s centrom a žel. stanicou, novou a starou nemocnicou a aj s USS (však načo, nech si párkrát ľudia naprestupujú a tak začneme pomaly vyháňať ľudí z MHD)? BA nemá žiadny USS, takže riešiť dopravu do a z nemusí.P.S. A NEROB sa odborníkom na to na čo skutočne nie si. Lebo Ti to proste nevychádza (to je dobre mienená rada).
Re #59214 Malic: Intervaly sú vec mesta (malé mesto nepotrebuje 3 minútový interval a tiež ťa obmedzuje vozidlový park - musíš mať požadované množstvo vozidiel, aby si ho zaistil) tento systém platí už 20 rokov a po časoch sa k nemu 12/20/30 tento rok vráti naspäť (a BA si systémový interval zaviedla až v rokoch 90-tych). Nakoniec aj u vás sa jazdí cez víkend každých 20 minút (eliny). Či si "zabudol"? Pre mňa sú nič neriešiace linky (ako si ich ty nazval a jednak linkové vedenie je zase vecou toho ktorého mesta) tých 18 nočákov, ktoré vlastne ani nejazdia. A to ste hlavné mesto, ktoré má nároky na dopravu v celkovom merítku omnoho vyššie ako iné mestá v SR.
Re #59232 Sarko: + Re #59234 BMko: thanks
Sarko
Re #59213 81-71: Bolo by dobré zistiť, na akom princípe funguje oných 7 nereálne jazdiacich liniek.
Re #59228 81-71: Hm, takže ďalší likvidátor elektrickej trakcie...
Ako sa dostanú húfy ľudí zo zmien v USS do destinácií mimo Žel. st.? Na Nám. osloboditeľov príde 10 súprav a desatina sa potlačí do spoja na Nad jazerom, desatina na Št. TU a zvyšok pôjde peši? Nemalá časť má vystúpiť už na Moldavskej a urobiť si kilometrovú prechádzku na zastávky pre smer Št. Lokomotívy a Nad jazero? Ako sa dostanú obyvatielia Terasy (najľudnatejšia MČ) z Južnej časti centra domov? Urobia si 2,5 km prechádzku Hlavnou ul. na Nám. MMM? A tých pravdepodobne nezodpovedaných otázok by sa našlo ešte veľmi veľa...
Re #59226 Papyr: Ako radikalista by som s tými štyroma linkami súhlasil, optimálne by to bolo pravdepodobne s 5 mestskými linkami. O železiarenských sa nemá zmysel vôbec baviť, je to jednoznačný odvoz zo všetkých električkových konečných. Ešte v 90-tych rokoch chodili spoje R-liniek také preplnené, že mnohí si privstávali a na tie konečné cestovali, aby sa do električky vôbec dostali. Dnes už mnohí cestujú systémom - mám auto, vezmem po ceste dohodnutých ďalších troch, ktorí mi výrazne vykryjú náklady.