Reakcia na: Papyr #58961:
"Nema na klavesnici znacku pre stupen, tak pise v zakladnej jednotke teploty, Kelvinoch."- je v tom háčik. Lebo tak ako sú stupne celzia sú aj STUPNE kelvina. Takže keď on tam nedal "°" tak sú to jednotky "Kopy" alebo niečo také... ?
V tom pripade sa ale signal na Safku predlzoval 2x - raz pri zmene organizacie (BUS pruh) a druhykrat teraz 

untrop
Re #59012 si: Poviem krátko: systém je efektívnejší takto. Chýba tomu iba zhustiť intervaly (na tých už hustých kapacitné vozidlá) a to aj v sedle.
Re #59021 d3k0: S tým šetrením to Andy myslel asi tak, že by sa tento princíp zapracoval do celkovej tvorby grafikon a služieb. Teda že tam, kde je to možné sa točia vozy a vodiči oddelene od seba k čo najefektívnejšiemu využitiu, bez nejakého obmedzovania, že voz visí vodičovi na krku celý deň. Ani vlakové čaty ZSSK nejdú z BA do KE a späť aj s nejakými prestávkami.