http://www.vbz.ch/vbz_opencms/opencms/vbz/deutsch/Aktuell/NeusteFahrzeuge/DasCobra-Tram/brennende_fragen.html
Takže plne nízkopodlažná sériový Cobra na metrový rozchod so šírkou skrine 2,4 mertra dlhá 36 metrov stojí v prepočte 81,6 mil. Sk. To ani nie je tak veľa, čakal som aj viacej, aspoň 90 miliónov. Chcelo by to z Zürichu jednu zapožičať a otestovať si ju v BA. ?
Takže plne nízkopodlažná sériový Cobra na metrový rozchod so šírkou skrine 2,4 mertra dlhá 36 metrov stojí v prepočte 81,6 mil. Sk. To ani nie je tak veľa, čakal som aj viacej, aspoň 90 miliónov. Chcelo by to z Zürichu jednu zapožičať a otestovať si ju v BA. ?
Takze to nie je az tak nedavno, ako je to pisane
A linku 180 by som sem velmi netahal, lebo ak ta tak velmi stve rozsirenie jej prevadzky na cely tyzden pod cislom 80, tak potom to uz nemusim komentovat, kazdy si urobi nazor sam...
Mike
To je každému jasné, že na linkách 21, 31, 39, 63, 87 a 98 (uznaám, niektoré iba v špičke) nemá kratší voz ako kĺbak čo hľadať.
Na L50 by to kapacitne aj šlo, ale ak má elitná kolóna vodičov, ktorí sú majstri ekvilibristiky a viacnásobní víťazi súťaže vodičov v jazde zručnosti...
Ako nie že by som solarisy elitným vodičom nedoprial, ale takto ich dávať do jestvujúceho zadelenia? ?