Reakcia na: aquila #58138:
"keby bola petrzalka na druhej strane by bol problem s kolajnicami, ich prelozenim, zatratovanim 15 kv vedenia, colnej/pasovej spravy, a o parkovisku ani nehovorim."S argumentom o 15 kV súhlasím, s ostatnými nie. Koľajisko sa aj tak prerábalo, pasovka mohla byť kdekoľvek a parkovisko tiež. Ja by som tiež radšej videl budovu na strane sídliska, než na strane fabriky a kúpaliska. I keď osobne je mi to dosť jedno, keďže stanicu Petržalka som použil raz v živote.
CeCo
Kupujem si listok raz mesacne, obcas i raz tyzdenne a zatial sa mi nikdy nestalo, ze by som prisiel k okienku a pokladnicka by ma zacala hned vybavovat. A to chodim v roznych casoch...
Colne (uz neexistujuce) a pasove - je umiestnene mozno dobre, ale ake velke! Pulty na colnicu (ktora sa o zopar rokov po otvoreni zrusila kvoli vstupu SR do EU), pasovaci maju milion5 budiek, pre istotu su rovno 4 koridory vo vnutri (BA-zahranicie, BA-Slovensko, Slovensko-BA, Zahranicie-BA), akoby tou stanicou prechadzalo neviemkolko milionov pasazierov denne, ze to treba hentak oddelit...
A ked sme pri tom - naco su tam 4 budky na pokladnicu (+ prepychova nakladna)? Vsak z tych budok byvaju otvorene najviac 2; nakladna vobec...
Budis, stavba sa stavala za casu, kedy sme este neboli v EU. Ale ludsky faktor (pokladnicky, upratovacky) je este stale podpriemerny (a nielen v ZSR, ale asi v celej SR...).
Btw., este poznamka - preco nemozu soferi v DPB mat jednotnu uniformu? Dokaze to Vieden, dokaze to Praha; ba aj SAD to uz dokaze dlhu dobu... Tak preco nie DPB? (resp. soferi - aj v lete som zaregistroval par soferov, ktori nikdy nemali ani len tu koselu...)