Reakcia na: tomas1 #57715:
Ad:435Nie, nemám dôvod si nič také myslieť. ?
Tým chcem len naznačiť domnienku, že v prípade druhej hnacej nápravy sú drobné rozdiely v uchytení vleku+ďalších komponentov, ktoré by sa v prípade tretej hnacej chovali inak ako pri druhej. ?
Pri modeli 280 je tiež druhá náprava hnacia, vlek voľne "visí". Lenže 435ka má uloženie motora vzadu, a to aj pri verzii druhej hnacej. Rozdiel je snáď len v niektorých drobných konštrukčných komponentoch oproti verzii tretej hnacej.
Záver: snáď sa žiadnej 435ke nikdy nič podobné neprihodí. ❤
Ak ma môže niekto doplniť, rada sa poučím. ?
tomas1
- ?
"Vychádzala som z nášho typového radu 435tiek, a z tých by ani jedna takýto manéver neprežila."
- To neviem prečo, myslíš že tie "naše" by sa pri obyčajnom šmyku a pri náraze do steny kolmo na smer jazdy rozpadli?
Inak aj ja som bol dosť prekvapený, že rusi robia licencované deriváty asi fakt zo všetkého - vyzerá to ako Ikarus, ale nie je to Ikarus:
Московит-6222
http://10ap.ruz.net/10ap6222.htm ? ?
_________________
Re #57682 setra: : Už to tu bolo - je to v v príspevku číslo #55720.