Attention: Zajtra (14.2.2006) bude o 17.00 v kinosale Domu kultury Zrkadlovy haj (zastavka Romanova) beseda na temu petrzalskej elektricky. Jej zastanci su vitani, nakolko sa ocakava hlavne huf bojovnikov proti elektricke.
Bohužiaľ (z môjho pohľadu), magistrát sa stále drží myšlienky metra a tunelového podchodu Dunaja a aj súčasná rýchlodrážna električka je len prvou etapou k tomuto riešeniu ... hoci to tak vôbec nevyzerá. Podľa môjho názoru reálnejšie riešenie je električková rýchlodráha definitívne vedená cez Starý most (teda aj s priľahlými mimoúrovňovými križovatkami) a v centre pod zemou, v kombinácii so železničnou rýchlodráhou, trebárs aj so spojnicou Petržalka - Filiálka. ? ?

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=obr_ine/lt&no=2&id=27302aeef1f0edf4f0f0342c
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212d3a212b35ef392b342f26ea&foto=27302aeef1f021f6f1f325
Z
Bol to len skromný subjektívny názor, žiadne tvrdenia. ? Vychádzala som z nášho typového radu 435tiek, a z tých by ani jedna takýto manéver neprežila.
Tiež som však získala poučenie, že na požiadanie je možné 435 dodať aj s inou hnacou nápravou, nie treťou, ako sme zvyknutí "doma".
Aspoň som sa aj ja naučila niečo nové. ? ?