Reakcia na: m@rtin #56789:
Nepoznám zákulisné informácie, neviem, aké boli podmienky, ale jediným hodnotiacim kritériom bola cena. Pokiaľ všetcia uchádzači splnili podmienky a cenové ponuky sú v zalepených obálkach, ako chceš ten tender zmanipulovať? Iná vec je "nenápadné" nastavovanie podmienok typu "úprava karosérie katoforézou" a podobne, ale pokiaľ viem, nič také v Bratislave nenastalo...
galiyosha
Na to, aby mohla Bratislava unifikovať vozový park, by muselo mať toto mesto rozum a vôlu riešiť problémy vo verejnej doprave dlhodobo a nie ad hoc, ako je to teraz. Momentálne mesto bez akejkoľvek koncepcie z času na čas presunie na DPB zopár miliónov na obnovu vozového parku. Tomu potom neostáva nič iné, než vypísať samostatnú jednorazovú súťaž na niekoľko trolejbusov, následne samostatnú jednorazovú súťaž na niekoľko autobusov...
Nepoznám zákon o verejnom obstarávaní, ale nechce sa mi veriť, že by neumožňoval vypísať spoločnú súťaž na dodávateľa autobusov a trolejbusov pre dopravný podnik na niekoľko rokov vopred.
Aj keď mám pocit, že ľuďom v DPB to vlastne vyhovuje. Viac rôznych dodávateľov = viac pestrofarebných hračiek...