I ked je to niekedy moc zaujimave. Napriklad som zvedavy, ci aj v pripade pneumatik na trolejbusy a autobusy v tendri rozhodovala cena. Lebo len tazko nachadzam doveru v tom, ze pneumatiky GoodYear, ktore vídavam na vozoch MHD boli lacnejsie ako napriklad Matador a pod. ?
galiyosha
Na to, aby mohla Bratislava unifikovať vozový park, by muselo mať toto mesto rozum a vôlu riešiť problémy vo verejnej doprave dlhodobo a nie ad hoc, ako je to teraz. Momentálne mesto bez akejkoľvek koncepcie z času na čas presunie na DPB zopár miliónov na obnovu vozového parku. Tomu potom neostáva nič iné, než vypísať samostatnú jednorazovú súťaž na niekoľko trolejbusov, následne samostatnú jednorazovú súťaž na niekoľko autobusov...
Nepoznám zákon o verejnom obstarávaní, ale nechce sa mi veriť, že by neumožňoval vypísať spoločnú súťaž na dodávateľa autobusov a trolejbusov pre dopravný podnik na niekoľko rokov vopred.
Aj keď mám pocit, že ľuďom v DPB to vlastne vyhovuje. Viac rôznych dodávateľov = viac pestrofarebných hračiek...