Reakcia na: SZKV #56728:
Inak, neviem kam podel tramvaje by si to malo tahat, az na Nivy alebo na Kamenne nám.? Najschodnejsia cesta je cez Mlynsku Dolinu s napojenim bud priamo na Patronke alebo s napojenim na Valašsku. ? Ta trat na Dlhe Diely az taka nezmyselna nieje. Ono, predpoklada sa niekedy spojenie cez Mlynsku Dolinu, no ale to je take niekedy, ze asi nikdy. ? Ale nezmyselne to samotne neni, lebo Dlhe Diely je sidlisko s vysokym poctom ludi na velmi malom mieste. Takze spickove zatazenie na dnesnych nosnych linkach L32 a L33 je znacne. Problem je, ze klbovy autobus ma velke problemi v takom kopcovitom terene. Takze je potreba klbove vozy a este k tomu, aby dobre tahali. Takze trolejbusy preto. Nepoznam autobus,ktory by mal tak dobre a vhodne dinamicke vlastnosti v tak kopcovitom terene. Ja vsak za nezmysel pokladam skor to, ze neplanuju spravit asi o cca 200 metrov viac troleja, co by zhruba stacilo na to, aby bola dole na Riviere vytvorena otocka. Jednak by to zabezpecilo omnoho lepsi a flexibilnejsi prestup na elektricky a jednak by sa vylucilo riziko vypadku trolejbusov. Takto, ak sa jeden, ci dva pokazia,musia ich hradit autobusy, no ak by bola na Riviere otocka, tak by tam pri najhorsom dotiahli daku 15Tr-ku, ktora by mohla bez problemov na tejto lokalnej trati kruzit. Holt, na Slovensku je to tak. ?
81-71