Reakcia na: Andy #56242:
Ale mne sa zda, že to nieje presne tak. Ved trate sa v podstate opravuju takmer vkuse. Akurat teraz koli pocasiu nie. Na jesen cast ochodnej, predtym Radlinskeho ul. na 2 alebo 3 etapy, predtym sa robili useky ako su Krcace a KV, Vajnorska, Mostova-Jesenskeho, Nabrezie v casti SNG-Novy Most, Krizna atd. dalej. Podla mojich info sa usek Mileticova nerobi len preto, ze teraz maju rozrobenu obchodnu a este aj koli tomu, ze sa na Mileticovej rata s kompletnou reorganizaciou dopravy na danom useku, takze sa to asi bude naraz riesit. Naco by sa to teraz robilo a za pol roka za rozbijalo a menilo?Teraz sa budu robit useky ZST Vinohrady - vozovna Krasnany, v dohladnej dobe rekonstrukcia tunela za cca 250 mil. a useky Kapucinska-Hurbanovo namestie. Takze o dakom nerobeni a neschopnosti by som nehovoril. Proste vsetko ide v ramci dakych podmienok.
Mike
Úplne plnohodnotný nosný systém pre BA ponúka KOĽAJOVÁ DOPRAVA. Po postavení el. radiály do Petržalky, keď is to pozriete na mape, tak vlak + elina = ☺ Vlak (S-Bahn) chodí spravidla po obvode sídliska, resp. M. Č., tram chodí uprostred sídliskom (resp. M. Č.)
Už iba vybudovať prestupné terminály
Ružinov Pošeň/Ostredky (tram/vlak/potenciálne T-BUS); Dúbravka (niekde za hasičmi, pokračovanie Saratovskej: vlak/bus/potenciálne tram) (pokračovanie Saratovskej až po výustenie na št. cestu myslím II/505 má byť aj zrealizované s nadjazdom nad trať, v nepriamej náväznosti na križovatku Polianky - Tresco Lamač.)
Janíkov Dvor: vlak/tram/možno bus
-Sporný by bol uzol Vajnory, resp. Tuhovské (vlak s prestupom na Bus, alt. Tram?)
Ale mám taký blbý pocit, že ešte veľa vody Dunajom pretečie, a veľa biznicentier a polyfunkčných domov sa postaví, kým spomínané úvahy sa zrealizujú... ?