Reply on: Andy #56242:
Jedno je koleso na polovici napravy. ? Vidim to tak. Developeri na to kaslu. Lebo to nikto po nich nechce. Na magistrat tlacia investori, uplatky, vlada a podobni chmulkovia. Odstatnit, odstatnit a odstatnit, vsetko, co sa odstatnit da. Stat nie je schopny riadit nic. Pretoze sa tam kradne. Preto tam schopny clovek, ktory by to v celku mohol zorganizovat robit nepojde. Pretoze ho ta banda zkorumpovanych mafianov udupe pod zem. A to bude jest z ruky do ust.
A potom povedia kolko vela robia.
Mike
Úplne plnohodnotný nosný systém pre BA ponúka KOĽAJOVÁ DOPRAVA. Po postavení el. radiály do Petržalky, keď is to pozriete na mape, tak vlak + elina = ☺ Vlak (S-Bahn) chodí spravidla po obvode sídliska, resp. M. Č., tram chodí uprostred sídliskom (resp. M. Č.)
Už iba vybudovať prestupné terminály
Ružinov Pošeň/Ostredky (tram/vlak/potenciálne T-BUS); Dúbravka (niekde za hasičmi, pokračovanie Saratovskej: vlak/bus/potenciálne tram) (pokračovanie Saratovskej až po výustenie na št. cestu myslím II/505 má byť aj zrealizované s nadjazdom nad trať, v nepriamej náväznosti na križovatku Polianky - Tresco Lamač.)
Janíkov Dvor: vlak/tram/možno bus
-Sporný by bol uzol Vajnory, resp. Tuhovské (vlak s prestupom na Bus, alt. Tram?)
Ale mám taký blbý pocit, že ešte veľa vody Dunajom pretečie, a veľa biznicentier a polyfunkčných domov sa postaví, kým spomínané úvahy sa zrealizujú... ?