Reply on: Andy #56242:
Jedno je koleso na polovici napravy. ? Vidim to tak. Developeri na to kaslu. Lebo to nikto po nich nechce. Na magistrat tlacia investori, uplatky, vlada a podobni chmulkovia. Odstatnit, odstatnit a odstatnit, vsetko, co sa odstatnit da. Stat nie je schopny riadit nic. Pretoze sa tam kradne. Preto tam schopny clovek, ktory by to v celku mohol zorganizovat robit nepojde. Pretoze ho ta banda zkorumpovanych mafianov udupe pod zem. A to bude jest z ruky do ust.
A potom povedia kolko vela robia.
To čo nevieme spraviť (a zaplatiť) naraz spravíme postupne. Tak by to mohlo fungovať, nie?
Mike
Úplne plnohodnotný nosný systém pre BA ponúka KOĽAJOVÁ DOPRAVA. Po postavení el. radiály do Petržalky, keď is to pozriete na mape, tak vlak + elina = ☺ Vlak (S-Bahn) chodí spravidla po obvode sídliska, resp. M. Č., tram chodí uprostred sídliskom (resp. M. Č.)
Už iba vybudovať prestupné terminály
Ružinov Pošeň/Ostredky (tram/vlak/potenciálne T-BUS); Dúbravka (niekde za hasičmi, pokračovanie Saratovskej: vlak/bus/potenciálne tram) (pokračovanie Saratovskej až po výustenie na št. cestu myslím II/505 má byť aj zrealizované s nadjazdom nad trať, v nepriamej náväznosti na križovatku Polianky - Tresco Lamač.)
Janíkov Dvor: vlak/tram/možno bus
-Sporný by bol uzol Vajnory, resp. Tuhovské (vlak s prestupom na Bus, alt. Tram?)
Ale mám taký blbý pocit, že ešte veľa vody Dunajom pretečie, a veľa biznicentier a polyfunkčných domov sa postaví, kým spomínané úvahy sa zrealizujú... ?