drink: prepojenie na primestska zeleznicne trate som nechcel nateraz v mojom projekte rozoberat, pretoze do toho vstupuje tema zmeny rozchodu a v tom je tu dost velky rozkol.. ja osobne som za zmenu rozchodu, ale teraz treba prednostne sa snazit o to, aby sa spravila cesta pre elektricku a nie metro a az potom sa mozme mlatit o to, ci to bude elektricka na rozchode 1000 mm alebo elektricka kombinovana so zeleznicou na rozchode 1435 mm.
Centrum na Pribinovej.. to by nesmeli architekti akosik zabudat, ze ked tam chcu dostat ludi, trewba zabezpecit dopravu.. a ten architekt co spiskal tamten projekt tak ten tusim predpoklada ze ludia tam asi dolevituju :-)))
Elektricka v podzemi je pekna vec, a urcite lepsie ako metro, ale pre zatial by som to nechal tak z dovodu nedostatku financnych prostriedkov...
Centrum na Pribinovej.. to by nesmeli architekti akosik zabudat, ze ked tam chcu dostat ludi, trewba zabezpecit dopravu.. a ten architekt co spiskal tamten projekt tak ten tusim predpoklada ze ludia tam asi dolevituju :-)))
Elektricka v podzemi je pekna vec, a urcite lepsie ako metro, ale pre zatial by som to nechal tak z dovodu nedostatku financnych prostriedkov...
tulenique
V podstate som si opat precital aj Sickov framework a tam sa mi zda pocet zastavok lepsi, hoci aj tam sa najde jedna-dve na kazdej Petrzalskej trase, kt. by som ja vynechal.
Na tom projekte Klubu a Dpb sa mi zasa paci ze sa hovori o mimourovnovych krizovtkach v Petrzalke. Hoci v praxi asi zvitazi alternativa s dokonalym predsignalom, ale to je predsa len zranitelnejsie ako mimourovnove krizovanie.