to Doktor: no neviem, ale ikarusy stare 2xx neznasam - z hladiska cestujucich su na nic - pomale, hlucne, neutulne, v zime zima v teple peklo, v zadu to hazde ako na kolotoci...
Ozaj chcem sa spytat - viem, ze volakedy bolo na I280 bezne, ze sa nieco pokazilo v klbe a zadna cast bola nakrivo natocena vacsinou na stanu dveri.
Chcem sa spytat, ci to uz nejakou konstrukcnou zmenou zpevnili, alebo uz nemame take prepchate autobusy?

Inak som bol asi cca v 87 v poslku - v pomerne velkom meste (s BA urcite porovnatelne) - v Lubline. A si pamatam, ze tam tiez jazdili tieto I280 a asi kazda druha mala tu vyssie popisanu poruchu a jazdili ako keby sa nechumelilo
. Ale vacsinu casu som jazdil taxikmi - bolo to vtedy lacne a pohodlne - lebo ich mhd bola vyzdy napraskana.
Ozaj chcem sa spytat - viem, ze volakedy bolo na I280 bezne, ze sa nieco pokazilo v klbe a zadna cast bola nakrivo natocena vacsinou na stanu dveri.
Chcem sa spytat, ci to uz nejakou konstrukcnou zmenou zpevnili, alebo uz nemame take prepchate autobusy?

Inak som bol asi cca v 87 v poslku - v pomerne velkom meste (s BA urcite porovnatelne) - v Lubline. A si pamatam, ze tam tiez jazdili tieto I280 a asi kazda druha mala tu vyssie popisanu poruchu a jazdili ako keby sa nechumelilo
. Ale vacsinu casu som jazdil taxikmi - bolo to vtedy lacne a pohodlne - lebo ich mhd bola vyzdy napraskana.
Turbo
prosim, ta, ved CKD mali ukrutne problemy vyrobit vobec T6A5 na metrovy rozchod! (prototypy dosli oneskorene, lebo "nedala sa umiestnit celustova brzda medzi trakcak a prevodovku").
KT8D5 ma dva odlisne podvozky: Vonkajsie a vnutorne. Tie vonkajsie by sa vymenit aj dali (za tie, co su teraz na T6A5), ale vnutorne maju inu konstrukciu a CKD to vyriesili tak, ze sa na to proste vybodli....