Reakcia na: Technopol #53856:
Napríklad: od EÚ cestuje L88 dosť študentov na Nivy, aby odtiaľ pokračovali nejakou či už prímestskou alebo medzimestskou linkou SAD. Keby si 88 presmeroval tak ako si to napísal, zrušil by si im veľmi kvalitné a rýchle spojenie na Nivy. Kombinácia 84+88 by podľa mňa zabrala oveľa viac času.
AAA
Ale sú tu 3 problémy:
1. Pokiaľ budú v DPB sedieť tí, čo sú tam dnes nikdy sa to nestane, lebo rušenie dalekonosných liniek je ich hobby.
2. Rozdielny interval, no možno by sa to dalo vyriešiť vznikom nejakej posilovej linky Holičská - Vazovova.
3. Ak je 78 v Petržalke vyťažená tak, že by jej úlohu v oblasti nemohla prebrať L 95 bolo by ju treba v oblasti Farského niečim nahradiť, čo sa rovná nárast vozokm a výpravy vozidiel, ktoré nemáme.