5510: Rekonstrukcia Obchodnej ul. sa ukonci najmenej do buducej stredy, ale problem na tuto dobu je snezenie. To moze cele dokoncenie spomalit. Momentalne (dnes) maju uz stredok medzi kolajami vydlazdeny a betonovali kolaj smer Kapucinska ul. Vyzera to tak, ak bude uz len snezit, ze sa to skonci najmenej do 25.11.2005. Potom sa elektricky vratia naspat na svoje trasy a zase niekedy v marci-aprili to uz dostavaju cele.
Teraz by ma zaujimalo, ci by uz podnik trocha prestal snivat a zaviedol nam L13. Myslim si, ze ludia si uz na nu zvykli [3 mesiace]. Ale to je len moj navrh (btw. strasne sa tesim na L6 :)))))))))))))))))))))))) )
Teraz by ma zaujimalo, ci by uz podnik trocha prestal snivat a zaviedol nam L13. Myslim si, ze ludia si uz na nu zvykli [3 mesiace]. Ale to je len moj navrh (btw. strasne sa tesim na L6 :)))))))))))))))))))))))) )
matej
V tomto texte budem ako označenie bývalej linky č. 88 používať číslo 90.
Na linke číslo 99 skrátením po zastávku Farského ušetríme 13 minút na kolo, no musíme odčítať časy jazdy na Muchovo nám. cez Mlynarovičovu (3 minúty) a z Muchovho nám. na Farského (1 minúta), čiže 4 minúty. Celkovo teda na kolo ušetríme 9 minút, čo by stačilo na 1 autobus, ktorý by vykonával na linke 90 interval okolo 26 až 30 minút v špičke, čo je úplne nevyhovujúce.
Čo sa týka zrušenia zachádzky na Romanovu, ušetríme tým 14 minút na kolo bez 6 minút na kolo, ktoré treba na jazdu medzi zastávkami TERNO a Šintavská. Ušetríme 8 minút.
Ak by sme použili oba návrhy, čo by bolo podľa mňa najlepšie, ušetrili by sme 17 minút na kolo, čo by stačilo na dva sólo autobusy na linku 90, čiže na 15-minútový interval, ktorý by podľa mňa nevyhovoval. Nové vozidlo však nie je až také nereálne ako pri kĺbových - do premávky by sa mal zaradiť plynofikovaný Ikarus 415 a možno by sa nejaký pojazdný voz v depe našiel.
Toť vše. Reakcie vítam. ☺