d3k0> Prečo nemáš rád RT6N1???? Ty si sa v tom neviezol a nezažil si ten pocit strachu pred smrťou tak čo sa ti nepáči????
Ale vážne.... RT6 mohol pustiť do obehu s cestujúcimi iba psychopat!
:-))))))
-Nápad- (domyslite si žiarovečku prosím
RT6 dať Šarkanovi, hodiť to na 14ku. V špičke, keby išlo na Miletičku najviac voličov veľkej hlavy (V.M.) by dal Šarkan plný knedlík a hneď by bolo o zopár hlasov menej. Potom by došli fekáli z ČKD, RT6ku by pozbierali žeriavom a znovu posadiť Šarkana atď......................
(Takto by sme do roku 2005 nemali ani jedného Bratislavčana nad 50 rokov)
:-))))))
Ale vážne.... RT6 mohol pustiť do obehu s cestujúcimi iba psychopat!
:-))))))
-Nápad- (domyslite si žiarovečku prosím

RT6 dať Šarkanovi, hodiť to na 14ku. V špičke, keby išlo na Miletičku najviac voličov veľkej hlavy (V.M.) by dal Šarkan plný knedlík a hneď by bolo o zopár hlasov menej. Potom by došli fekáli z ČKD, RT6ku by pozbierali žeriavom a znovu posadiť Šarkana atď......................
(Takto by sme do roku 2005 nemali ani jedného Bratislavčana nad 50 rokov)
:-))))))
Spectre
Inak podľa mňa má Karosa šancu jedine na poli linkových autobusov, ktoré sú celkom dobré. Koncepcia a rozloženie rád 7xx a 9xx je na mestské prevedenie určite menej vhodné - a to nielen kvôli vysokej "zníženej" podlahe.
Btw. nemyslím, že by sa typy 14TrM/15TrM prestali vyrábať. Sú to kvalitné trolejbusy, na ktoré je dopyt aj v dobe 21Tr. 22Tr považujem osobne zatiaľ za sci-fi. Treba si uvedomiť, aké má koncepcia 14/15TrM kvality. Navyše nie všade považujú nízku podlahu za štandart a niekde si objednávajú radšej vyššiu podlahu, aj to ešte v grcnom designe (viď. 14TrSF/15TrSF), prípadne v normálnom designe (viď. 14TrASY6M - alebo také niečo, nepamätám si presne). 15TrM sa bude určite vyrábať ešte pár rokov (a keď nie pre nás, tak pre iných)
V otázke ideálneho busu súhlasím s TeBeCem.
Inak Solaris je aj kĺbový. S 15metrovou verziou zdieľam názor KLFa