Reakcia na: S499.1023 #51422:
a] je to napad vychadzajuci z neznalosti miesta, a miestnej frekvencie dopravy, za co som sa dopredu ospravedlnil, tak na mna nepi.cuj, slusnejsie sa uz opytat nedalo, pi.cuj si na tych, co tvrdia hovadiny vehementne a nedaju sa poucit,b] tesne po prichode na petrzalsky breh by ta elektricka aj tak zmizla z cesty pre IGK a nabehla by na svoje vlastne vyhradene teleso, k comu jej dopomahaj semafor,
c] most sa da v smere do Petrzalky udrziavat semaformi volny tak, ako sa udrziava volny Strahovsky tunel, cize IGK a rychlodraha KLUDNE mozu koexistovat na tomto 800 m dlhom useku,
d] pocital som s fyzickou zabranou oddelujucou pravu a lavu polovicu vozovky, aby IGK nemohli vystrcit nos zo svojho pruhu, takou, aka je napriklad na Narodni tride,
e] obavas sa kolizii, a myslis si, ze ak nastane havaria na Safarikovom namesti, ze to nevyradi z prevadzky celu milenu rychlodrahu? Vyradi, pretoze zaustenie rychlodrahy bude normalnou krizovatkou v mieste, kade budu aj nadalej jazdit IGK (Safarikovo nam.)
f] v prvom rade a HLAVNE mi slo o odpoved na otazku, ci je pozostatok po tratovom zvrsku vlaku vobec vyuzitelny pre elinu smer stare mesto, alebo nie, a nie o to, ze som *****, lebo strkam IGK do drahy rychlodraznej elektricke. Slo mi len a vylucne o to, zachovat Stary most pre IGK a ZAROVEN na nom umoznit bezproblematicky prejazd rychlodrahy.
Každopádne by som rád vedel čo, keďže som bol na dispečerskom fóre menovaný takou formou, ako keby sa niečo stalo v súvislosti so mnou. O ničom však neviem. Prosím vysvetliť napr. na ICQ, tu na fóre to zaiste nikoho zaujímať nebude.
Yzerman22
Tiez plny suhlas ako Andy. Denne nou cestujem. Rano sa hned pod mostom uplne naolni a potom na M scene to vyzerá ako v konzerve.