Reakcia na: kri #51427:
Aj ked je to velmi oneskorene a chabe zaplatanie problemu. Na viac sme sa nezmohli a ani nezmozeme. A do mesta prudi viac a viac ludi.Zamer vyflaknut niekolko miliard za elektricku do Petrzalky je opodstatneny tym, ze mesto velmi potrebuje rozvojovu zonu, ktora je ohranicena tymto koridorom. Uz pocas vystavby elektrickovej trate zacne v koridore a jeho okoli zivelna vystavba prveho aj posledneho nekontrolovana nikym. Co sa da robit ?
Mike
A Petržalka? Ak vynecháme priamu linku 93, majú možnosti 95 +1 - z uvedených má linka 1 celodenný interval 12 minút, a na rozdiel od kĺbového plyňáku má 2xT3 zaručene dostatočnú kapacitu. Alebo 68 + na hrane 201. Všetko husté intervaly. Do tej 201 sa na Záhradníckej zvyčajne dá nastúpiť aj s batožinou, až taká preplnná nechodí..
Aj do linky 61 by som sa dostal, keby chodila každých 12 min. v sedle, ako 68, alebo každých 8, 57 min., ako linka 201.
Nakoniec som išiel linkou 204, ktorá sa od Trnka ale tiež kvalitne zaplnila, no a od SAV aj s batožinou peši. Ale s tým nemám problém, takisto, ako by nemali mať problém väčšina Petržalčanov v strednom veku prejsť od SAV z liniek 83/84.
Iná vec je, že je to ideálne od Sokolskej, ale tam je to zakázané.
Takže zhrnutie a záver: radšej si pri ceste na hl. st. s batožinami prestúpim - ako mať priame spojenie - linku, do ktorej sa ale nedostanem. ?