Pravda pravda, na mnohych konecnych zastavkach (napr aj konecna pri slimaku) zadrziava vzdy minimalne 2busy ktore si len tak stoja na mieste, pricom bi sa uplatnili aj inde
Tak vysvetli Petrzalcanom, preco rano na Dvoroch nenastupia do 59 a 93 - su extremne plne (59 - isiel som vcera druhym spojom po siestej a 93 v pondelok okolo 7.20) a dve dlhe 50 cakaju pri Auparku - a samozrejme, ze z Auparku pojdu prazdne. Chcem sa opytat ci ma vyznam aby rano chodili k Auparku dlhe busy?? A ci nie je lepsie ich dat na inu nosnu linku z Petrzalky
Škoda, že DPB namiesto výmeny retiazkového vedenia nevymení trolejbusové trolejové vedenia na niektorých úsekoch, kde tieto vedenia vyzerajú skoro ako vedenia v Gruzínsku and comp.
Spectre:
Záleží jakou výbavu a kolik si těch sedadel objednáš. V Praze je v nízkopodlažní části 10 sedadel bez podesty, což je zhruba 30% u standartní verze a 25% u kloubové.
Mozne to je. V Presove je jeden usek, kade nizkopodlazny autobus (Citybus ani Solaris) neprejde, pretoze to je blbo postaveny zeleznicny prejazd (cesta k nemu z oboch stran stupa, kolajnice su vrcholom stupania). Mozno iste male percento vysokopodlaznych vozidiel bude potrebovat do buducna aj Bratislava. Ale male mnozstvo, nie 99% ako dnes
Pokiaľ mi je známe tak na kĺbových CityBusoch je schodík v celej zadnej časti. Pokiaľ by som rátal sedadlá, na ktoré sa ide bez schodíku, tak tých by bolo žalostne málo, podobne ako v iných NP vozidlách.
#50237 Spectre: myslím že je to aj viac ako 50% NP..
Schodík je iba pri posledných dverách, takže minimálne 75%.
Samozrejme ak tam nepočítaš vyvýšeniny na ktorých sú sedadlá ale tu ide o to aby bolo uľahčené nastupovanie+vystupovanie a aby bolo aj dostatok sedadiel v NP-časti..
Alebo sa to počíta tým druhým spôsobom??? ?
NP nemajú podlahu nižšie, iba nemáš schody (mimochodom, bavíme sa o NP, ale dlhý slinťák je pokiaľ viem iba 50%NP). Nástupná hrana bez kneelingu býva cca. rovnako vysoká.
Nie je to úplne tak. To čo hovoríš je záležitosť diferenciálu. Prevodovky ZF tohoto radu nemajú ktovieaké jazdné vlastnosti a nepríjemne trhajú (inak nič proti tejto značke). Mám dokonca taký pocit, že prevodovky v Ik435 nie sú dimenzované na krútiaci moment 191kW motora a sú také isté ako v Ik415. Momentálne neviem nájsť príslušný datasheet, takže je to iba tvrdenie.
Mimochodom, Karosa, pokiaľ hovoríš o B741 má 4-stupňovú prevodovku, žiadny piaty stupeň sa tam nenachádza. Karosy B732 s manuálnou prevodovkou Praga sú určené na prímestskú dopravu, na mestskú je určená Karosa B731, ktorá sa u nás akosi nenachádza.
ale smradobusy, a do kopca by to boli ešte väčšie smradobusy... pokiaľ by boli plné.. prázdny vyjde friško na DD aj straý Ikarus ? raz som staručký Ikarus videl na linke 503 a letel rýchlejšie jak krátky.. akurát že bol takmer prázdny...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
inTony