Reakcia na: slovanista21 #49948:
Ja takto:1
HLAVNÁ STANICA - Obchodná - Nám. SNP - Jesenského - ŠAFÁRIKOVO NÁMESTIE
2
HLAVNÁ STANICA - Radlinského - Vazovova - Krížna - Vajnorská - NOVÉ MESTO
3
DÚBRAVKA - Karloveská - nábrežie - Šafárikovo nám. - Špitálska - Krížna - Miletičova - Ružinovská - RUŽINOV
4
KARLOVA VES - Karloveská - tunel - Námestie SNP - Špitálska - Krížna - Vajnorská - ZLATÉ PIESKY
5
DÚBRAVKA - Karloveská - tunel - Obchodná - Radlinského - Račianska - RAČA
6
RAČA - Račianska - Vazovova - Krížna - Miletičova - Ružinovská - RUŽINOV
A čo hovoríte na toto?
? ?
? ?
Ale clanok o korze sa mi paci.
(nan sa ani ta stanica nechyta
Väčšina sťažujúcich ľudí si ako jediné kritérium kvality *celého systému* berie rýchlosť a bezprestupovosť ich *konkrétneho spojenia*. To sú však (naviac len prvé, druhé veľmi nie) kritériá na hodnotenie len konkrétneho spojenia. Ľudia nadávajú na nesystémovosť návrhu a navrhujú parciálne riešenia, pričom sami neuvažujú so základnými systémovými otázkami: koľko vozidiel mám, koľko peňazí na prevádzku mám a teda koľko spojov môžem vypraviť ...
Tomi
Re #49935 papuca: Presne tak, chyba je v ľuďoch, nad/podchod nepomôže. Pozri si Trnavské mýto. Je tam podchod s eskalátormi a ľudia aj tak prebehujú krížom cez frekventovanú cestu a preliezajú zábradlie (!). A bežne tam vidno aj dôchodcov o paličke.