Reakcia na: inTony #49369:
Mna to stve tiez a ani nevies ako. Jedina podla mna fungujuca preferencia bola donedavna na krizovatke v Dubravke. Saratovska x Drobneho x Peknikova. V praxi to bola fakt preferencia na 90% (stalo sa sem - tam, ze elektricka musela zastat na krizovatke, ale to bolo minimum pripadov). Lenze...Na odboceni zo Saratovskej na Peknikovu sa vdaka(bez ironie vdaka) preferencii stavalo, ze auta stali aj 3-4 cervene. Volno mal vzdy rovny smer. No a niektori nevedeli vydrzat stat na tej cervenej, tak odbocovali na cervenu, castokrat aj pred prichadzajucou elektrickou. Takto vznikali kvoli blbcom kolizne situacie a tak to radsej vypli. ?
CeCo
1, V podstate si popresuval autobusy a usekol aj spojenie casti Petrzalky na ASMN (ktore do 4.9. zabezpecovala linka 89 a teraz ma 88). A 88 icka nebyva vobec prazdna.
2, 87 podla tvojho navrhu je dost divny napad - osobne by som sa snazil z Pristavneho mosta autobusy poslat prec a nie ich este predlzovat. Vsak staci jedna havarka a doprava v polovici mesta je v pr.... Okrem toho by sa usetrilo len par km, ale pridali starosti, kedze treba aj priame spojenie medzi tratou Jungmannova - Nam. Hraniciarov a tratou Farska - Sustekova. A to po 83ke prevzala 88icka.
3, 82/80 - Ak by 80ka mala rovnaky interval, tak 82ka by ju musela krizovat. 80 by potom bol luxusny spoj pre Dvory V do centra mesta a na 82ku by sa museli najst dalsie autobusy (rep. zobrat tie, ktore su urcene ako nahrada za "rozpadnute v najblizsich mesiacoch").
C.