Reakcia na: Corgon #49308:
Ja som mal možnosť prestup 210 + 88 dnes predobedom prakticky otestovať - čakanie bolo naozaj minimálne. Po väčšinu dňa je naozaj čas na prestup tri minúty (inde sú rôzne intervaly, čo sa dá ťažko zladiť).Re #49271 S499.1023: No, slogan "Do práce chodím načas" určite nie je zodpovedajúci pravde vždy (jedna moja kolegyňa je v tomto špeciálnym príkladom), existujú totiž zápchy (v ktorých zamozrejme často stojí aj VHD.
Re #49257 juro: A prečo hovoríš na trase Sokolská - Lachova o 30 minútach 88+210 či 68+201 a neuvažuješ o jednoduchšom 88+83, čo trvá 15-18 minút v skorých ranných hodinách (a podobne dlho aj v neskorých vešerných hodinách, aj cez víkend). Alebo môžeš prejsť z Lachovej na hraničiarov pešo a nastúpiť priamo na 83, to sú tak tri-štyri minúty naviac.
Re #49242 marko: 94 ber ako posilové spoje 93-ky na úseku Smolenická - Zochova. Alebo ešte lepšie, ber 93 a 94 ako jednu linku (ako súčasná 80). A keďže od Zochovej treba linku niekde ukončiť a ani na stanicu ani na Vazovovu nie je potrebná taká vysoká kapacita, každá vetva (čiže 93 a 94) smeruje inde. Čiže je to maximálne efektívne.
Daiman
Ale čo už, našinec je už žiaľ taký, zvykne si na všetko. Nakoniec sa prispôsobí, poslušne zhrbí chrbát a pristúpi na túto rukojemnícku hru. Rovnako ako v množstve iných vecí, od zvyšujúceho sa cestovného až po postupné straty takmer všetkých sociálnych výhod, čo sa však už netýka DPB.
Neviem si predstaviť iný taký pokorný národ v Európe. Položme si otázku - čo by v takomto prípade asi robili napríklad Francúzi alebo Taliani?
Čo bude DPB robiť, až postupne doslúžia ďalšie vozidlá? Zruší zakaždým ďalšie linky, pričom nezabudne veľmi hlasno kričať o výhodách takéhoto riešenia?
Myslím si, že pre primátora a jeho dopravného námestníka mal skutočne prísť starý hrdzavý 16-ročný Ikarus 280. Nič iného si totiž nezaslúžia. Dúfam, že tí, ktorí vidia, na to budú pamätať aspoň vo voľbách.
BTW - "Vďaka" za riadne obmezdenú dostupnosť Prístavného mosta a celého okolia (napríklad Plynárenská), napríklad zo zastávky Solivarská na Prístavný most (kde predtým chodila 86-ka), no aj z iných končin mesta, alebo z Autobusovej stanice na Plynárenskú. V týchto končinách je dosť podnikov a všetci nechodia autami.