VOĽNÉ POKRAČOVANIE TELENOVELY "BRATISLAVSKÉ DOPRAVNÉ ZNAČENIE" ?
L88 v smere na AS Mlynské nivy v úseku Landererova -> Wuestenrot:
Po odbočení doprava z Landererovej do pripájacieho pruhu vodič busu musí zastaviť a dať prednosť IGK od novej scény, pretože je pred ním vodorovná dopravná značka "šikmé rovnobežné čiary", cez ktoré je zakázané prejsť. Vzápätí po asi 3 metroch skončený pripájací pruh opäť pokračuje, až na zastávku Wuestenrot.
Bol som šokovaný, že ten vodič 88mičky po rokoch praxe na dopravné značenie v BA nes*re. ? Áno - skutočne to nestrihol rovno!!!
Pozn.: Pripájací pruh sa má používať tak, že vodič zrýchli na potrebnú rýchlosť a medzi vozidlá sa plynule zaradí, lenže to s rozheganým Ikarusom akosi nejde že. (A to nič nemení na tom, že sú tam tie šikmé čiary kravina.)
Riešenie: Od križovatky s Landererovou po z. Wuestenrot urobiť vyhradený bus pruh. ?
L88 v smere na AS Mlynské nivy v úseku Landererova -> Wuestenrot:
Po odbočení doprava z Landererovej do pripájacieho pruhu vodič busu musí zastaviť a dať prednosť IGK od novej scény, pretože je pred ním vodorovná dopravná značka "šikmé rovnobežné čiary", cez ktoré je zakázané prejsť. Vzápätí po asi 3 metroch skončený pripájací pruh opäť pokračuje, až na zastávku Wuestenrot.
Bol som šokovaný, že ten vodič 88mičky po rokoch praxe na dopravné značenie v BA nes*re. ? Áno - skutočne to nestrihol rovno!!!
Pozn.: Pripájací pruh sa má používať tak, že vodič zrýchli na potrebnú rýchlosť a medzi vozidlá sa plynule zaradí, lenže to s rozheganým Ikarusom akosi nejde že. (A to nič nemení na tom, že sú tam tie šikmé čiary kravina.)
Riešenie: Od križovatky s Landererovou po z. Wuestenrot urobiť vyhradený bus pruh. ?
fobust
ANO! ?
Absolutny a naprosty suhlas. IGK v CMO maximalne obmedzit, na ulici Stefanie dat 30 km/h, elektrickove teleso fyzicky ODDELIT (najlepsie obrubnikom) od cesty. Idealne spolu so spojazdnenim elektricky v Petrzalke, cim by sa ziskala nosna linka Petrzalka - Hlavna stanica v najlepsej moznej trase. IGK z Nobeho mosta by sice stali v zapche, ale to je ich problem.