Zmeny:
Ja zatial nic zleho nepozorujem. Prave naopak, asi niekto v DPB soferom "kladol na dusu", ze v pripade stretu 2 vozidiel na zastavke maju vodici pockat, aby cestujuci mohli medzi spojmi prestupit. Takze dnes i vcera som velakrat zazil, ako soferi prvych spojov poctivo pockali, kym druhe vozidlo pride, zastavi, otvori dvere a ludia mozu prestupit.
d3k0: Kolko miesta zabera databaza cestovnych poriadkov a stranky okolo toho? Mozno by som mohol prispiet castou webpriestoru a databazy (mam jej zevraj neobmedzene) na CP, nech sa nezatazuje server.
C.
Ja zatial nic zleho nepozorujem. Prave naopak, asi niekto v DPB soferom "kladol na dusu", ze v pripade stretu 2 vozidiel na zastavke maju vodici pockat, aby cestujuci mohli medzi spojmi prestupit. Takze dnes i vcera som velakrat zazil, ako soferi prvych spojov poctivo pockali, kym druhe vozidlo pride, zastavi, otvori dvere a ludia mozu prestupit.
d3k0: Kolko miesta zabera databaza cestovnych poriadkov a stranky okolo toho? Mozno by som mohol prispiet castou webpriestoru a databazy (mam jej zevraj neobmedzene) na CP, nech sa nezatazuje server.
C.
fobust
ANO! ?
Absolutny a naprosty suhlas. IGK v CMO maximalne obmedzit, na ulici Stefanie dat 30 km/h, elektrickove teleso fyzicky ODDELIT (najlepsie obrubnikom) od cesty. Idealne spolu so spojazdnenim elektricky v Petrzalke, cim by sa ziskala nosna linka Petrzalka - Hlavna stanica v najlepsej moznej trase. IGK z Nobeho mosta by sice stali v zapche, ale to je ich problem.