Reakcia na: tulenique #48755:
Podla mojho nazoru je hranica v tom, ak chce firma pre svojich zamestnancov nieco viac. Inymi slovami DP poskytne firmam potrebnu kapacitu v MHD, ale ak chce firma nieco viac, tak by si mala zaplatit. Napr. v 87 je kapacita na prepravu zamestnancov, teda podnik ma nejaku MHD. Ak by chcel Zabi majer linku napr. na Hlavnu stanicu, pochybujem, ze by ju DP zaviedol bezplatne. 91 a 191 stali na zastavke Nakupna zona Luky este davno predtym, nez tam nakupna zona bola, navyse to nie je navysenie vzkm, ak tam nieco stoji. Ina situacia by bola, ak by chcel Carrefour zvlast linku niekam do mesta. Tesco Zlate piesky su obsluhovane elektrickami - ak chcu aj autobusy, mali by si zaplatit. V tom vidim hranicu medzi tym, co je zadarmo a co by sa malo platit. Zakladna MHD by mala byt zadarmo, nadstandard za platbu.
El Sergio
Čo tak pod Nový most skúsiť prestúpiť z toho krásneho nosného spoja na 91/191? A čo tak prestúpiť z krásneho nosného spoja na 92? Tá ti tiež obchádza Lamač? A musíš prestúpiť 50 - krát? TO SNÁĎ NIE! AŽ RAZ! A čo ti doteraz chodilo do Lamača? Asi tiež veľké nič ála 92 s premávkou len v špičkách. A teraz ti chodí celý deň - to je ale drzosť, čo?! A čo ti bráni v použití 98 a v prestupe v Ovsišti na 87? Nadľuský problém! Vrtulník nechaj v hangári a začni používať mozog! ?