Reakcia na: fobust #48443:
to som fazne cital v nejakom vyjadreni ing. arch. pri rekonstrukcii trati v meste, ze pri 1000 rozchode dochadze k vyssiemu tlaku na lozko trate, kdezto, zevraj (tomuto osobne neverim) je prejazd vyhybkami lepsi a je mensia sanca vykolajenia. Myslim, ze moze byt.
S499.1023
Poradie hlučnosti el. tratí:
Zvršok klasický zatrávnený
Zvršok klasický zaasfaltovaný
Zvršok klasický zadláždený
Zvršok klasický zapanelovaný
Pevná jazdná dráha
VÚIS panel zaasfaltovaný
VÚIS panel zadláždený
BKV panel
A zopakujem už niekoľkáty krát - pražce nie sú stará konštrukčná možnosť. Pražce sú ešte stále to najlepšie, čo v konštrukcii železničného zvršku existuje.
Vínu možno rozumieš, tam som zase ja diletant ? ? ? .