OTÁČANIE AUTOBUSOV V AREÁLOCH FIRIEM
Dnes som išiel 92-kou na Paulinské (4850), bolo málo cestujúcich. Príjemne ma prekvapilo, že od Wolkswagenu-2 išla na Paulinské po tej priamej betónovej ceste (keď som tak išiel pred vyše rokom išla bez zastavenia okolo železničnej stanice).
Vnútorný transparent ukazoval "Paulinské" s prekliknutím na "zastávka je na znamenie", čo je dosť zaujímavé, keďže tam má v skutočnosti konečnú. Po vystúpení cestujúcich sa otvorili závory na tom podniku (asi SAS sa volá) a bus v ich areáli zaparkoval.
Parkovanie (tým pádom aj otočenie) autobusu MHD v oplotenom areáli súkromného podniku som si ešte všimol pri linke č. 57 na konečnej Stavivá.
Sú ešte nejaké iné takéto súkromné oplotené "obratiská" v Bratislave? Myslíte, že DPB si za otáčanie autobusov v ich areáloch platí alebo to má grátis?
Dnes som išiel 92-kou na Paulinské (4850), bolo málo cestujúcich. Príjemne ma prekvapilo, že od Wolkswagenu-2 išla na Paulinské po tej priamej betónovej ceste (keď som tak išiel pred vyše rokom išla bez zastavenia okolo železničnej stanice).
Vnútorný transparent ukazoval "Paulinské" s prekliknutím na "zastávka je na znamenie", čo je dosť zaujímavé, keďže tam má v skutočnosti konečnú. Po vystúpení cestujúcich sa otvorili závory na tom podniku (asi SAS sa volá) a bus v ich areáli zaparkoval.
Parkovanie (tým pádom aj otočenie) autobusu MHD v oplotenom areáli súkromného podniku som si ešte všimol pri linke č. 57 na konečnej Stavivá.
Sú ešte nejaké iné takéto súkromné oplotené "obratiská" v Bratislave? Myslíte, že DPB si za otáčanie autobusov v ich areáloch platí alebo to má grátis?

S499.1023
Re #48078 hroch: No, terazky som bol v Hannoveri. Veľa pekná MHD, pre BA ako stvorená, ale práve tie automaty ma tam celkom iritiovali. Síce mali touchscreen aj brali karty, LENŽE ani jedna z mojich kariet im nechutila, bo berú len debetné karty nemeckých bankových ústavov a bankovky to nebralo a ja som samozrejme mal akurát papieráky...
Re #48081 hroch: Myslím, že pôvodne boli písmenkové okružné a čísielkové radiálne alebo naopak...
Re #48136 hoppusmark: Veľa dobrý príspevok, plný súhlas!
Re #48138 hoppusmark: Presne tak. Žiadna linka nie je sama o sebe "odvšadiaľ všade", to je len súbor liniek. Linka 78 je približne rovnako vyťažená v celej trase, takže by bolo nezmyslom ju kúskovať, naopak si myslím, že by bolo vhodné, aby premávala aj cez víkendy.
Re #48191 majo18: To je samozrejme absolútny nezmysel, vodiči sú strážení palubným počítačom a nesmú jazdiť s náskokom. To, čo tu hlásaš, je blud, výmysel a klamstvo.
Re #48200 MARTON: Chudáci študenti s Družby vládzu denne do noci chlastať, tak môžu aj prestúpiť s x kg batožinou, tak isto ako študenti z Mlynov.
Re #48204 majo18: Si niekedy skúsil porozmýšľať nad takou eventualitou, že ten podľa Teba o 4 minúty predbehnutý bus je v skutočnosti o 8 minút zmeškaný predchádzajúci a preto sa ten vodič snaží urýchliť výstup a nástup cestujúcich?
Re #48218 AAA: Správna úvaha vychádzajúca z nesprávnych podkladov a teda vedúca k nesprávnym záverom. Pri dodržiavaní cestovného poriadku v celej trase (čo je pravidlom) nemôže 14 prísť na Jesenského o 4 minúty skôr...
Re #48221 Andy: Že by dodatočne niekto prišiel na to, že asfalt dilatuje viac ako betón?
Re #48251 NN: Si rozmýšľal nad fyzikou? Ako môže mať 15 m autobus v reále vyššiu kapacitu ako 18 m?
Re #48265 TeBeCe: Nazvať letištnú rýchlodráhu rýchlovlakom, to chce naozaj novinára na svojom mieste ? . Už som čakal ICE v Petržlenke ? . Inak, skutočnosť je taká, že CAT je zúfalo prázdny a nevyužívaný a stratový a neúspešný (nieto divu, nie je integrovaný a je drahý a oveľa rýchlejší než S-Bahn nie je), tak sa snažia s ním napchať, kde sa dá... No a keďže 1014 už nie sú veľmi spoľahlivé, nechválil by som deň pred večerom...
Re #48269 fobust: Nikdy sa to tak nerobilo...
Re #48302 Corgon: Počuj, petert, mamľas jeden dysgrafický, ne.er ma už!!!
Re #48321 Sommelier: Hmm, možno si scestovaný, ale ak nepoznáš DPMPrešova, tak o slovenskej MHD nevieš nič
? .