Mala by som len jednu otázku, alebo žiadosť......môže mi prosím niekto vysvetliť ako môze byť doprava efektívnejšia (chystané zmeny v doprave DPB) ak sa v nej rušia autobusy a tie ktoré ostávajú obchádzajú zástavky, ktoré su vždy plné ľudi????? Ak mi toto nieto vysvetlí budem mu velmi povdačná....... ?
Vladimír
5. Názov závisí predsa od majiteľa. Ak sa majiteľ rozhodne pokračovať s pôvodným názvom, je to jeho vec. Ale podľa toho, čo píšeš Ťa asi poteší, že jedna SAD-ka čoskoro názov zmení. Po nedávno prebehnutej ďalšej etape privatizácie sa onedlho SAD Nitra zmení na Connex Nitra.
6. Väčšinou áno. SAD Nitra používa zariadenia EMtest len v prímestskej doprave. V mestskej má zakúpený systém R&G Mielec.
7. Áno, dá, a to dokonca aj priebežne počas jazdy si môže vodič zobraziť koľko ľudí (podľa nahlásenej cieľovej zastávky) by mal práve vo vozidle mať. Ak mu strojček ukáže, že by v autobuse malo byť päť ľudí a on v spätnom zrkadle napočítal šesť, jeden pôjde asi načierno
Áno, sú aj revízori. Konktrolujú cestujúcich i vodičov.
Re #47880 Beus: O zbytočnom papieri by som pomlčal. Všetky názvy zastávok, kilometre, tarifné pásma atď., to tiež zaberá spustu priestoru