Reakcia na: Vladimír #47884:
koľko ľudí, toľko názorov... Uvedenie len konečnej je nedostatočné (neviem kadiaľ ide), uvedenie nácestných zastávok je takisto na nič (neviem kam ide, ani kadiaľ ide). Vyvesenie všetkých tabuliek zase zaberie veľa miesta... Ja som to spravil kompromisne takto:http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=f5f0f0f239242f2823242f242133ef2f262e29
Vladimír
5. Názov závisí predsa od majiteľa. Ak sa majiteľ rozhodne pokračovať s pôvodným názvom, je to jeho vec. Ale podľa toho, čo píšeš Ťa asi poteší, že jedna SAD-ka čoskoro názov zmení. Po nedávno prebehnutej ďalšej etape privatizácie sa onedlho SAD Nitra zmení na Connex Nitra.
6. Väčšinou áno. SAD Nitra používa zariadenia EMtest len v prímestskej doprave. V mestskej má zakúpený systém R&G Mielec.
7. Áno, dá, a to dokonca aj priebežne počas jazdy si môže vodič zobraziť koľko ľudí (podľa nahlásenej cieľovej zastávky) by mal práve vo vozidle mať. Ak mu strojček ukáže, že by v autobuse malo byť päť ľudí a on v spätnom zrkadle napočítal šesť, jeden pôjde asi načierno
Áno, sú aj revízori. Konktrolujú cestujúcich i vodičov.
Re #47880 Beus: O zbytočnom papieri by som pomlčal. Všetky názvy zastávok, kilometre, tarifné pásma atď., to tiež zaberá spustu priestoru