Reakcia na: Tomi #46639:
Ja som ňou išiel tiež no s odchodom 16:05 z Koliby. Z Koliby cestovala som mnou a vodičom jedna pani, ktorá býva niekde pri konečnej v Lesoparku. So šoférom si rozprávali o tom, že ide vymeniť kuchynskú linku, o tom, akí sú cyklisti drzí, a ešte o tom, koho z ich rodiny ráno viezol na Kolibu a koho asi povezie ďaľším spojom.V Lesoparku nastúpil nejaký dôchodca a ešte jeden muž, na Železnej pristúpili 3, alebo 4 dôchodkyne a pri Lanovke, smer Koliba, 2 mladí ľudia, , ktorí sa veľmi divili, že autobus nestojí na Kamzíku a ešte nejaký 1-2 cestujúci.
Inak neviem, ako vás, no mňa veľmi prekvapilo, že ako som pozeral na všetkých zastávkach, cez kt. linka išla, na žiadnej som zmienku o X 43 nezbadal, okrem Koliby, kde spočívala v tom, že na označníku bola tabuľka X 43. Nemal by DPB predsa len aspoň napísať, že niečo také existuje aspoň na svoju internetovú stránku, kde je iba oznam o zrušení linky od 14.7.2005.
Inak ked´ som doma mame hovoril o tejto ceste, ľutovala, že nešla so mnou, no bude mať ešte čas, keďže cestu majú podľa vodiča otvoriť až 13.8..
AAA
keďže vidím, že tvoje fantázie neutíchajú, chcem ti povedať toto:
Pokiaľ to tvoj mozog nepochopil, tak vybudovaním trate do Petržalky sa budú môcť vyradiť autobusy, v počte pár desiatok.
Keby aj do Petržalky hneď chodili K2S, T3 a T6, tak čo?
A ešte jedno, chcem ti povedať, že pri tvojich predpovediach o zlej električkovej trati, (z hľadiska údržby, vozidiel...), si nemysli, že metro bude na tom lepšie. Predsa trate a stanice metra tiež vyžadujú údržbu a dovolím si povedať ešte väčšiu ako električka. Zároveň, čo sa týka vozidiel metra, aspoň v Prahe, bývalom hl. meste ČSFR, dnes hl. meste ČR, s ktorou máme podobnú legislatívu, sú vozidlá metra po najazdení určitého počtu km bez diskusií buď odstavené, alebo idú na opravu a to pre tamojšiu legislatívu (pravdepodobne nejaká vyhláška) a tak pri mizérií, akú ty predpovedáš, by sa mohlo stať, že o x rokov by na tej trati nemalo, čo premávať.