Dnes som išiel po modrej turistickej značke od zastávky Štátne lesy (lokalita Topoľové) po Vodostav. Spočiatku ide asfaltka pri lese, neskôr aj v blízkosti cyklistickej hrádze, ale ide sa aj po lesnom chodníku cez les.
Pri Štátnych lesoch je turistický smerovník nachádzajúci sa za závorou, kde je zákaz vstupu, čo pôsobí dosť mätúco a je tam i taká obývaná samota.
Mám aj nejaké fotky. Webmasteri, ak chcete, môžete všetky alebo len niektoré dať na www.imhd.sk.
Dúfam, že ma neukameňujete, ale žiaden lepší spôsob na ich prezentáciu sa mi dnes nepodaril, takže prinášam ich takto:
1; Zastávka Štátne lesy: http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Zastavka%20Statne%20lesy.jpg
2; Bufet pri Štátnych lesoch so zaujímavým názvom ? : http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Bufet%20pri%20Statnych%20lesoch.jpg
3; Drevená figúrka neďaleko zastávky Štátne lesy. Je ich tam viac pred takou samotou: http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Dreveny%20trpaslik%20pri%20Statnych%20lesoch.jpg
4; Turistický smerovník neďaleko zastávky Štátne lesy: http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Turisticky%20smerovnik%20pri%20Statnych%20lesoch.jpg
5; Zastávka Vodostav: http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Zastavka%20Vodostav.jpg
6; Pohľad z cyklistickej hrádze na Vodostav a jeden z dvoch tamojších bufetov: http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Vodostav%20+%20obcerstvenie%20z%20hradze.jpg
7; Detail na druhý bufet pri Vodostave (volá sa Flinstonovci, je ďalej od hrádze): http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Bufet%20pri%20Vodostave%20(Flinstonovci).jpg
Na 79-ke dnes jazdil voz 2002 a na 77-ke 2009. Zaujímavé, že obe tieto linky sú skutočne "veľmi vyťažené", v niektorých úsekoch zvyknú premávať aj úplne prázdne. ?
Pri Štátnych lesoch je turistický smerovník nachádzajúci sa za závorou, kde je zákaz vstupu, čo pôsobí dosť mätúco a je tam i taká obývaná samota.
Mám aj nejaké fotky. Webmasteri, ak chcete, môžete všetky alebo len niektoré dať na www.imhd.sk.
Dúfam, že ma neukameňujete, ale žiaden lepší spôsob na ich prezentáciu sa mi dnes nepodaril, takže prinášam ich takto:
1; Zastávka Štátne lesy: http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Zastavka%20Statne%20lesy.jpg
2; Bufet pri Štátnych lesoch so zaujímavým názvom ? : http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Bufet%20pri%20Statnych%20lesoch.jpg
3; Drevená figúrka neďaleko zastávky Štátne lesy. Je ich tam viac pred takou samotou: http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Dreveny%20trpaslik%20pri%20Statnych%20lesoch.jpg
4; Turistický smerovník neďaleko zastávky Štátne lesy: http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Turisticky%20smerovnik%20pri%20Statnych%20lesoch.jpg
5; Zastávka Vodostav: http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Zastavka%20Vodostav.jpg
6; Pohľad z cyklistickej hrádze na Vodostav a jeden z dvoch tamojších bufetov: http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Vodostav%20+%20obcerstvenie%20z%20hradze.jpg
7; Detail na druhý bufet pri Vodostave (volá sa Flinstonovci, je ďalej od hrádze): http://peon.wz.cz/Statne%20lesy%20%20%20Vodostav/Bufet%20pri%20Vodostave%20(Flinstonovci).jpg
Na 79-ke dnes jazdil voz 2002 a na 77-ke 2009. Zaujímavé, že obe tieto linky sú skutočne "veľmi vyťažené", v niektorých úsekoch zvyknú premávať aj úplne prázdne. ?
hoppusmark
Vlaky tak nebudú musieť prechádzať obytnými zónami(v 12. a 13. okrese, táto trať ostane(aspoň teda myslím) iba pre S-Bahn). Vybudovanie hlavnej stanice(Zentralbahnhof) nebude mať vplyv na S-Bahnstammstrecke, táto zostane vo svojej pôvodnej polohe. Bude však možné predížiť linku S-50 zo smeru St. Pölten až na Zentralbahnhof.
Na S-Bahnoch(predovšetkým S-7 a S-45, ale aj S-80) sú už nasadzované aj nové súpravy Talent, vzhľadom na množstvo technických problémov je ale väčšina nových súprav aj naďalej odstavená v depe Floridsdorf.
Čo sa týka problémov s vozidlami tak napr. lokomotíva 1014 nesmie byť nasadzovaná v tuneli S-Bahnu(príčinu presne neviem, ale myslím že tiež poruchovosť)
Tým chcem povedať že prevádzka v tuneli má tiež svoje obmedzenia a nie vždy ide všetko tak ľahko aj napriek veľkým investíciám. Nehovorím že vo Viedni by S-Bahn nemal byť, práve naopak, no chcem upozorniť na prípadné problémy ktoré by mohli nastať pri prevádzke podobného tunela v Bratislave ?