AAA, Fobust: Plný súhlas. Do Petržalky treba električku, a po jej dokončení sa môže začať budovať jej pokračovanie v CMO pod zemou. A až po napojení na podzemnú trasu meniť rozchod(ak vôbec meniť..)
Každopádne tento projekt ŽSR pre BA nemá ŽIADEN význam, 130 000 obyvateľov Petržalky nikdy nebude cestovať do mesta tak, že pôjdu autobusom na žst Petržalka, tam sa budú musieť dostať na nástupište, budú čakať kým príde vlak a potom sa všetci nahrnú do jedného vlaku..Nemysliteľné!!!!
A keď aj budú nové električky v Petržalke, a náhodou ich nebude dostatok, vždy tam budú môcť premávať aj tie staré..
Električka je podľa mňa jediný perspektívny NOSNÝ dopravný prostriedok pre BA. Vlak cez centrum mesta som ešte NIKDE nevidel!!! Ani vo Wien nejde S-Bahn pod Stephansplatzom, ale obchádza oblúkom centrum mesta.
V BA by sa mala radšej dobudovať Filiálka ako hlavová stanica a mal by tu byť vybudovaný prestupný uzol na MHD.
Každopádne tento projekt ŽSR pre BA nemá ŽIADEN význam, 130 000 obyvateľov Petržalky nikdy nebude cestovať do mesta tak, že pôjdu autobusom na žst Petržalka, tam sa budú musieť dostať na nástupište, budú čakať kým príde vlak a potom sa všetci nahrnú do jedného vlaku..Nemysliteľné!!!!
A keď aj budú nové električky v Petržalke, a náhodou ich nebude dostatok, vždy tam budú môcť premávať aj tie staré..
Električka je podľa mňa jediný perspektívny NOSNÝ dopravný prostriedok pre BA. Vlak cez centrum mesta som ešte NIKDE nevidel!!! Ani vo Wien nejde S-Bahn pod Stephansplatzom, ale obchádza oblúkom centrum mesta.
V BA by sa mala radšej dobudovať Filiálka ako hlavová stanica a mal by tu byť vybudovaný prestupný uzol na MHD.
SWTC
1.) Ak ZSSK príde s cenovo výhodnou ponukou tak áno, ak nepríde, nech zabudnú... Riešiť by sa to mohlo cez Bratislavskú integrovanú dopravu, s.r.o.
2.) Vždy je to vec rozhodnutia a najmä peňazí na vybudovanie celého systému...
3.) Takýto spôsob je naozaj od veci. Chce to doplnkové linky, ale najprv nájsť peniaze na ne... 10 min. čakať - nie je to trochu veľa ?