D3K0:Ja si myslim, ze kazdy clovek v demokratickem state, ma pravo na vlastni nazor a nikdo nema pravo mu u vyvracet... a ty jsi to ted udelal!(nick Jaroslav Praha)
Tak ale aby som to teda upresnil, tak kolko stoji na konecnej trebars linka 14, 8, 5 a 1 ?
Ale zda sa, ze boli DOSLOVA vsetky vozy v prevadzke ! Odhliadnuc od toho, ze troliky stoja aj v Jurajovom, je to dokaz toho, ze mame malo vozov.
Ale to uz zas narazame na financie...
- buď s tunelom popod Dunaj alebo po Košickom moste. Prvá linka B by mala viesť z Petržalky - Lúk popri Chorvátskom ramene k Dunaju, ktorý by mala pretnúť pri Presscentre. Odtiaľ by mala ísť do centra, na Hlavnú stanicu a oblúkom by mala prísť na konečnú Trnavské mýto. Neskôr sa počíta s jej predĺžením do Ružinova a na Letisko. Druhá linka A by mala ísť z Dúbravky do Rače a mala by trasu B križovať 2x. Na metro však musí vláda schváliť garanciu a tej sa veľmi nechce. Predpokladám, že reči o metre sa v politických stranách rozvinú pred budúcoročnými voľbami, ako to už bolo niekoľkokrát.
DP
Ceske drahy, Ceska republika
ZSR, Sloveska republika
Deutshe bahn, Nemecko
FNME, Italie
RZD,Ruska federace
Ukrzaliznicja, Ukrajina
Portland Central City Streetcar,USA stat Oregon
Tocoma Link Light Rail, USA stat Washington
Severoceske doly,Ceska republika
Dopravni podnik hl.m.Prahy a.s., Ceska republika
Dopravni podniky mest Plzne, Ostravy,Liberce,Olomouce, Ceska republika.
CKD Vagonka s.r.o., Ceska republika
ELIN,Rakousko
SAB Wabco, Svedsko
AOZT,Vagonmas,Sant Peterburg, Ruska federace
Staci?