KLF: Na linke 5 na konecnej Pri Krizi je v sedle prestavka cca. 30 minut (jedna 5 pride na konecnu ked dalsia odchadza (priblizne) a este jedna medzi nimi stoji), a jednotka ma asi o 5min. dlhsiu prestavku, no na stanici ju ma tusim kratsiu. Asi pred tromi rokmi zaviedli tzv. striedacov (no netusim ci to este funguje), ktori striedali na jedno kolo vodicov aby mali nejaku dlhsiu prestavku...
No a okrem planov na vystavbu elektrickovej trate na Dlhe Diely o inych neviem...
No a okrem planov na vystavbu elektrickovej trate na Dlhe Diely o inych neviem...
Tak ale aby som to teda upresnil, tak kolko stoji na konecnej trebars linka 14, 8, 5 a 1 ?
Ale to uz zas narazame na financie...
- buď s tunelom popod Dunaj alebo po Košickom moste. Prvá linka B by mala viesť z Petržalky - Lúk popri Chorvátskom ramene k Dunaju, ktorý by mala pretnúť pri Presscentre. Odtiaľ by mala ísť do centra, na Hlavnú stanicu a oblúkom by mala prísť na konečnú Trnavské mýto. Neskôr sa počíta s jej predĺžením do Ružinova a na Letisko. Druhá linka A by mala ísť z Dúbravky do Rače a mala by trasu B križovať 2x. Na metro však musí vláda schváliť garanciu a tej sa veľmi nechce. Predpokladám, že reči o metre sa v politických stranách rozvinú pred budúcoročnými voľbami, ako to už bolo niekoľkokrát.
TeBeCe