DP> Pozri, my sme sa tu pôvodne bavili o tom, či sú lepšie Karosy alebo Ikarusy. Písali sme tu o tom, že pri rovnako lajdáckej údržbe vozidiel vydržia Ikarusy dlhšie ako Karosy. No a hneď z toho vznikol medzinárodný problém. Pokiaľ viem, nikto zo Slovenska vám nevyčítal napríklad kauzu ČT a nevyvyšoval sa nad vás. To isté by som preto očakával aj od vás. Namiesto toho sme sa tu mohli v minulých príspevkoch dočítať, čo sme všetko zvorali. My dobre poznáme svoje chyby, takže nám ich nemusíš pripomínať. Keby niekto z nás prišiel do českého diskusného fóra a písal tam vaším štýlom, tak by ste ho snáď cez internet ukameňovali.
Tak ale aby som to teda upresnil, tak kolko stoji na konecnej trebars linka 14, 8, 5 a 1 ?
Ale to uz zas narazame na financie...
- buď s tunelom popod Dunaj alebo po Košickom moste. Prvá linka B by mala viesť z Petržalky - Lúk popri Chorvátskom ramene k Dunaju, ktorý by mala pretnúť pri Presscentre. Odtiaľ by mala ísť do centra, na Hlavnú stanicu a oblúkom by mala prísť na konečnú Trnavské mýto. Neskôr sa počíta s jej predĺžením do Ružinova a na Letisko. Druhá linka A by mala ísť z Dúbravky do Rače a mala by trasu B križovať 2x. Na metro však musí vláda schváliť garanciu a tej sa veľmi nechce. Predpokladám, že reči o metre sa v politických stranách rozvinú pred budúcoročnými voľbami, ako to už bolo niekoľkokrát.
TeBeCe