Jaroslav: Myslím, že tvoj príspevok patrí do nejakého českého diskusného fóra a nie sem. Pochybujem, že sem niekto chodí preto, aby sa dozvedel, akí sú Slováci debili. Pre istotu si 10x prečítaj Papyrov odkaz :)))
Martin: Zatiaľ je vo vozovni len jeden Ikarus 412 a ešte nemá ani ŠPZ. Možno DPB ešte nezaplatil clo... V každom prípade sa zvonku skôr podobá na naše Ikarusy 415, než na ten jediný I 412, ktorý sme mali doteraz.
All: S tými tabuľami a dokonca ani s číslovaním liniek to nie je také jednoduché ako sa môže zdať. To totiž upravujú normy, v ktorých sa jasne píše, že normálne linky najú byť žlto-čierne, expresné červeno-biele a medzimestské čierno-biele. My už oficiálne nemáme expresné linky, aj keď je to samozrejme blbosť. Preto som expresy uviedol medzi trasami liniek.
KLF: Ak sa chceš dozvedieť niečo o nových električkových a trolejbusových trasách, odporúčam ti do konca mesiaca navštíviť Primaciálny palác, v ktorom je na pripomienkovanie umiestnený územný plán do roku 2030. Okrem iných zaujímavostí by sa mala predĺžiť električková trať z Dúbravky do Devínskej Novej Vsi - Volkswagenu (ale je to tak sprosto vymyslené, že električka by išla ako dnešná 92ka - elegantne by obišla celú Devínsku Novú Ves...), elina by mala ísť aj po Riazanskej a aj zo Zlatých pieskov do Vajnor. Trolejbusy by sa mali objaviť v celej Petržalke (dokonca aj v Kopčanoch, Kapitulskom a Janíkovom dvore), na Tomášikovej, v novej vozovni v Prievoze, v Slávičom údolí, na Starých gruntoch, Dlhých dieloch, Pražskej, Hroboňovej, Ul. Prokopa Veľkého, Lamačskej, v Lamači a v okolí Ústredného archívu.
Vado: Máš pravdu, dúfam, že už nebudú podobné príspevky na stránkach.
Martin: Zatiaľ je vo vozovni len jeden Ikarus 412 a ešte nemá ani ŠPZ. Možno DPB ešte nezaplatil clo... V každom prípade sa zvonku skôr podobá na naše Ikarusy 415, než na ten jediný I 412, ktorý sme mali doteraz.
All: S tými tabuľami a dokonca ani s číslovaním liniek to nie je také jednoduché ako sa môže zdať. To totiž upravujú normy, v ktorých sa jasne píše, že normálne linky najú byť žlto-čierne, expresné červeno-biele a medzimestské čierno-biele. My už oficiálne nemáme expresné linky, aj keď je to samozrejme blbosť. Preto som expresy uviedol medzi trasami liniek.
KLF: Ak sa chceš dozvedieť niečo o nových električkových a trolejbusových trasách, odporúčam ti do konca mesiaca navštíviť Primaciálny palác, v ktorom je na pripomienkovanie umiestnený územný plán do roku 2030. Okrem iných zaujímavostí by sa mala predĺžiť električková trať z Dúbravky do Devínskej Novej Vsi - Volkswagenu (ale je to tak sprosto vymyslené, že električka by išla ako dnešná 92ka - elegantne by obišla celú Devínsku Novú Ves...), elina by mala ísť aj po Riazanskej a aj zo Zlatých pieskov do Vajnor. Trolejbusy by sa mali objaviť v celej Petržalke (dokonca aj v Kopčanoch, Kapitulskom a Janíkovom dvore), na Tomášikovej, v novej vozovni v Prievoze, v Slávičom údolí, na Starých gruntoch, Dlhých dieloch, Pražskej, Hroboňovej, Ul. Prokopa Veľkého, Lamačskej, v Lamači a v okolí Ústredného archívu.
Vado: Máš pravdu, dúfam, že už nebudú podobné príspevky na stránkach.
Tak ale aby som to teda upresnil, tak kolko stoji na konecnej trebars linka 14, 8, 5 a 1 ?
Ale to uz zas narazame na financie...
- buď s tunelom popod Dunaj alebo po Košickom moste. Prvá linka B by mala viesť z Petržalky - Lúk popri Chorvátskom ramene k Dunaju, ktorý by mala pretnúť pri Presscentre. Odtiaľ by mala ísť do centra, na Hlavnú stanicu a oblúkom by mala prísť na konečnú Trnavské mýto. Neskôr sa počíta s jej predĺžením do Ružinova a na Letisko. Druhá linka A by mala ísť z Dúbravky do Rače a mala by trasu B križovať 2x. Na metro však musí vláda schváliť garanciu a tej sa veľmi nechce. Predpokladám, že reči o metre sa v politických stranách rozvinú pred budúcoročnými voľbami, ako to už bolo niekoľkokrát.
Jaroslav Praha
BB,Trnava atd..říkáte že Karosa nepřišla od r.1985
s ničím novým tak tedka ano,od roku 2001 se bude vyrábět nový řada,budou to 18-18 m dlouhé busy,lepená skla a budou mít standartně BUSE Blansko-něco moderního,už ho používají ČSAD Břeclav-velice mderni autobusy Kladno apod...
a když už jsme u toho u tý Karosy závidíte že se udržela na západním trhu?no ono taky ten váš Granus,Slovbus a Novoplan to byly teprve značky?jen co je teda pravda!všude je chocu dokonce už i ve Francii,myslíte že to překoná Karosau-asi 2000-3000
autobusů,no je to možné.
A jestli se vám něco nelíbí tak si ty vaše vysoce moderní autobusy strčte do...
to bylo v r.1992/3 keců že na nás dřete,jaký ste chudáci a že vás využíváme...chtěli ste být IN ve středu Evropy,chtěly ste být nezávislejstát,tak tady máte tu vaší nezávislost,řeknu vám stydte se ja bych tam na Slovensku nežil ani omylem,chete říct že ty vaše autobusy nejsou tak zlý,no ani bych neřekl zkusme porovnat vozové parky a roční nákupy
nových autobusu různých měst v ČR na SR a dokonce i Madaři jsou lepší...
uznejte že ste udělaly chybu skoro ve všem jsem lepší a měly byste nás následovat-máme větší HDP 2,7 % rok 2001 3-4% nezaměstnanost dvakrát menší než vy,jsme v NATO a budeme v první vlně rozšiřování EU,invetoři se sem jenom hrnou aby nám tady mohli postavit nové továrny,domy,investovat atd...dokonce sme v roce 2000 už na první příčce v investycích i Polsko je za náma,životní uroven je tu lepší než u vás,tak jakej chcete dukaz.
Nedavno jsem projíždel Žilinou a řeknu vám a vlastně ještě nekolika menšíma městama ale řeknu vám hrůza,bál jsem se vystoupit s auta,každý se tammna mě díval jako jak nějákého...no nevím...
ale pojdme se bavit o autobusech,dad ani nemáte přehled co vám jezdí ve městech,nekolikrát jsem tady žádal o poskytnutí voy.parku v Ban.Bys.-------
-----žádný ohlas.
Zbohem...