NADPIS: elektricky L9 a L12
Raz davno bola elektricka L12, ktora chodila z Dubravky do Ruzinova. zvykli sme si. Z nejakeho dovodu ( kto si ho pamata? napiste ho sem!) ju presekli v polke a rozdelili na L12 (Dubravka - Safko) a L14 (Safko - Ruzinov). zvykli sme si.
ale co to, co to? linku L12 ZASE skratili (Karlovka - Safko) a linku L9 presuvaju na miesto posobenia povodnej L12 (Dubravka - Ruzinov). nema viac logiky linky L9 a L12 vymenit?
a 2.otazka: o par rokov zase L9 rozstrihnu na poli? a tak dokola? toto je koncepcia?
Raz davno bola elektricka L12, ktora chodila z Dubravky do Ruzinova. zvykli sme si. Z nejakeho dovodu ( kto si ho pamata? napiste ho sem!) ju presekli v polke a rozdelili na L12 (Dubravka - Safko) a L14 (Safko - Ruzinov). zvykli sme si.
ale co to, co to? linku L12 ZASE skratili (Karlovka - Safko) a linku L9 presuvaju na miesto posobenia povodnej L12 (Dubravka - Ruzinov). nema viac logiky linky L9 a L12 vymenit?
a 2.otazka: o par rokov zase L9 rozstrihnu na poli? a tak dokola? toto je koncepcia?
Valec
Re #45630 Martin Fundárek: Ja som sa nad linkovaním tiež zamýšlal (ale zahrnutú som mal aj Petržalku) a vyšlo mi takmer to isté, len s tými L3 a L8 ako som písal.
Kilometre na 7,5 minútový interval by sa dali získať posunutím rannej špičky (nie začiatkom premávky) o pol hodinu, prípadne znížením počtu jalových kilometrov. Samozrejme za predpokladu, že to na to postačoval počet vozidiel.