Reakcia na: Ámos Keynes #45612:
Ja som si myslel, že práve sa chce ísť cestou zavedenia denných liniek aj v noci a nie zavedenie nočných cez deň... Aspoň električky a trolejbusy by tak mohli byť, však zdá sa mi, že to vyjde lacnejšie ako autobusy...
Ámos Keynes
Teraz za hodinu
59 (110 osôb) - 825
L3 (220 o.) - 1100
L5 (300 o.) - 1500
L7 (220 o.) - 1100
L11 (300 o.) - 1500
dohromady = 6025
Potom za hodinu
L3 (220 o.) - 1650
L5 (300 o.) - 2250
L17 (300 o.) - 2250
Dohromady - 6150 + šk. spoje L59 cca 200 ľudí.
A nezabúdaj na to, že L59 veľa ľudí využíva na rýchlejší presun ale neskôr znovu prestupujú na električky (pri ŽST Vinohrady) keďže L59 nestojí v centre.