A ešte ak sa môžem vyňadriť, tak mi chýbajú v tomto materiály ako odporúčanie:
V súčasnosti jazdí po meste v ranej špičke cca 700 vozidiel. Revízorov je tuším 25. Takže odporúčanie by malo byť zvýšiť počet revizorov na 15% počtu vozidiel vo výprave, neskôr by stačilo 10 - 12%.
Tento krok by mal dva efekty. Buď by sme vyhnali čiernych pasažierov z vozidiel a platiaci by sa menej tlačili, čiže by boli spokojnejší a aj spotreba by bola nižšia
alebo by sme prinútili čiernych pasažiarov platiť cestovné čím by sa zvýšili tržby.
Taktiež zabudli zmeniť na zastávky na znamenie také ako:
Stará Ivánska, oboje Krčace (dielne by museli doplniť všetky električky cinkátkami), takmer všetky zastávky v Jarovciach, Rusovciach a Čunove a mnoho ďalších. Ale hádam neskončili.
MiU Petržalka ak je nespokojná mala prebytok 24mil, môže si teda zaplatiť posilnenie, hlavne sedla (na špičku by zrejme neboli vozilá) a to o 630.000 vzkm.
V súčasnosti jazdí po meste v ranej špičke cca 700 vozidiel. Revízorov je tuším 25. Takže odporúčanie by malo byť zvýšiť počet revizorov na 15% počtu vozidiel vo výprave, neskôr by stačilo 10 - 12%.
Tento krok by mal dva efekty. Buď by sme vyhnali čiernych pasažierov z vozidiel a platiaci by sa menej tlačili, čiže by boli spokojnejší a aj spotreba by bola nižšia
alebo by sme prinútili čiernych pasažiarov platiť cestovné čím by sa zvýšili tržby.
Taktiež zabudli zmeniť na zastávky na znamenie také ako:
Stará Ivánska, oboje Krčace (dielne by museli doplniť všetky električky cinkátkami), takmer všetky zastávky v Jarovciach, Rusovciach a Čunove a mnoho ďalších. Ale hádam neskončili.
MiU Petržalka ak je nespokojná mala prebytok 24mil, môže si teda zaplatiť posilnenie, hlavne sedla (na špičku by zrejme neboli vozilá) a to o 630.000 vzkm.
Ámos Keynes
Ja sa momentálne obávam len toho, že to buď posranci neshvália alebo sa nájde nejaký ten NAJmúdrejší, čo vyštudoval ekonómiu a myslí si, že zožral rozum na všetko a bude presadzovať zmeny aby to jemu vyhovovalo.
Re #45557 si: keď ho budeš chcieť odstaviť, tak prosím nie niekam ale na zberný dvor. Ak ho tam odvezieš sám tak aj liter by si mal za to dostať, čo je pri cene trabiho 5tis. 20%
Aj keď ako tak rozmýšľam za trabant zrejme dostaneš menej.
Re #45575 S499.1023: ? ? Keď to napíšm ja, tak som naivka a mám ružové okuliare.
Re #45570 fobust: To vedenie L82 je dobré, lebo bude fungovať ako spojnica Mlynskej doliny (STU a UK, intráky) a Patrónky (L37,L30,L21,...) s Petržalkou. Ak by si ju viedol hentak obídeš množstvo oblastí a hlavne všetky prestupné uzly, ktoré budú po tejto zmene vytvorené.Akurát natej Smolenickej by stála.
L94 by som nechal na Smolenickej tiež skrz toho, že už teraz je to prestupný uzol a myslím, že bude aj zachovaný.
Re #45578 Galiyosha: jediné ma napadlo len to, že jeden ten minibus skutočne dať jazdiť Šafko - Šafko v 8min. intervale. Skutočne je to nedomyslené, že tá najnosnejšia linka má byť L95 s tým, že neexistuje prestup do Dúbravky a KV.
Ešte ma napadlo, že ju potiahnuť po Štúrovej a točiť ju buď cez:
Rajskú a Dunajskú
na SNP pred McDonaldom
alebo cez parkovisko pred OD Baťa
Re #45583 S499.1023: Alebo to spraviť tak s L13. Išla by Hl.st - Jesenského - Ľ.Š.nám - Šafko - Jesenského - Šafko - Hl.st.
Re #45593 Andy: Sú aj taký, ktorí sa boja ísť rýchlejšie. Nedávno na L92. Rýchlosť asi 40 a meškanie na Patrónke 8 minút.
Re #45591 AAA: Myslíš spojenie L13 + L5 alebo ako si to myslel. Alebo prejsť z Krížnej na Radlinského je taký problém? Ja tade chodím bežne z Moskovskej na Vazovou (okolo Blumentálu) a trvá to cca 3min. normálnou chôdzou. Zo Špitálskej je to po Mariánskej tiež kúsok na L5
Re #45592 ufo: Vytváraš to, čoho sa chce magistrát týmto návrhom zbaviť.