Reakcia na: fobust #45532:
Pozri, môj Sopel má nabehaných za svojich 5 rokov života 250.000 km a pohyblivé časti vidím akurát cez otvor, ktorým dolievam olej. A pritom je to plečka Made in Poland. Zato môj švagor, keď vlastnil Trabanta, neustále čosi riešil so zapaľovaním, klinovými remeňmi, prívodom benzínu a neviem čím. Takže či je konštrukcia jednoduchá, ma moc netrápi, trápi ma spoľahlivosť.Moja nová Fóbia má zdvihový objem 1,9 litra a bude pri výkone 74 kW žrať PO MESTE maximálne 6 litrov ropného produktu, pričom sa bude pohybovať tak, že nebude spôsobovať zápchy, zatiaľ čo Trabant pri POKUSE o takýto štýl jazdy zožerie 10 litrov ropného produktu, ktorý sčasti vypustí do výfuku...
Každopádne by som prijal zákon, ktorý by vozidlám, ktoré už nespĺňajú dnešné normy, zakazoval prepis na iného majiteľa na iné než veteránske značky.
tomas1
Vo viacerych mestach jazdi v jednom systeme viac dopravcov a cestujuci si ani nemusi vsimnut, ze s kym teraz prave ide. Tusim vo Wiedni je to tak. Samozrejme, ze som nemal na mysli poslat DPB do likvidacie a vsetok jeho hnutelny majetok do zbernych surovin. Skor take, ze sa spravi tender alebo co na kazdu linku alebo baliky liniek zvlast. A DPB by bol len jeden zo zaujemcov. Nie za dva tyzdne ale v dlhsom casovom horizonte.
Ked sa teraz reformuje zachranna zdravotna sluzba, tak financne skupiny zacinaju nakupovat vozy a biju sa o zamestnancov(taka analogia). Neverim, ze by o robenie MHD, minimalne busovu cast nemal nikto zaujem.