Neodpustim si este jednu vec: minuta v i-caffe je lacnejsia ako minuta dospelaka v MHD! To je sila...


No... cize cestujuci by nam tolko neplakali, ze to vo vozoch s nimi "hadze". ANO, ja viem, zalezi aj na kvalite trate, ale ja berem teraz do uvahu oba rozchody s ROVNAKOU kvalitou trate. Ideme dalej. Na 1435mm rozchod uz tu mame co-to pripravene. je toho pramalo, ale JE. Napriklad na Ruzinovskej celej je aj zlab na 1435mm! A to je najdlhsia rovna trat v Bratislave ! Cize tam by uz prerabat moc nebolo co. Je to malo v porovnani s celou BA, ale JE. Dalej. Metro v BA je utopia a patrim k tym, co si myslia, ze idealnym riesenim pre mesto je vytvorenie niecoho medzi elektrickou a metrom - nieco ako vo Viedni Schnellbahn (rychlodraha). (Aj ked musim podotknut, ze vo Viedni su useky, kde sa aj v beznej elektricke citim ako v rychlodrahe v porovnani s BA). Ak chceme taketo nieco presadit, a myslim, ze chceme (projekty su, zastancovia tiez), tak jednoducho 1435 MUSIME mat. Pretoze by sa kupovali nove vozy (idealne by boli s vyzbrojou od firmy Alstom, ktore zakupili aj v Gdansku), alebo Skodovacke Astry (licencia Alstom, lacnejsia varianta) a tie by nam iste nik na 1000mm nevyrobil. Tento projekt je cenovo cca 1/3 - 1/4 z ceny celej vystavby metra + nakupu vozov metra. To len na margo tych, co by chceli pisat nieco o cene projektu a su zastancami metra. Mno... neviem, uviedol som snad DOST dovodov preco 1435 a nie 1000. A to pri VSETKEJ ucte k 1000mm rozchodu, to myslim vazne !
si
O podvozkoch sa vravelo na schodzi, ze zohnat sa daju, akurat ze to nieco stoji.. ale co sa vyhybiek a trati tyka, tak tie co stoja za to nie je problem prestavat a ten zvysok je aj tak v takom stave zeby ho bolo treba hned vymenit a nahradit, tak to mas uz za jedno ci to spravis na rozchode 1000 alebo 1435 !